poniedziałek, 27 sierpnia 2012

8 miesięcy TMS- Podsumowanie\ Filmik + KONKURS!

 Heeej! Jak zwykle w ten dzień jestem bardzo podekscytowana, ponieważ mamy 27 sierpnia tak więc 8 miesięcy The Mania Show!!!! ;)
Także jak zawsze w ten dzień będę się dużo powtarzać, więc czytanka dla wytrwałych hehe ;-)
Dziękuję wszystkim, którzy lubią, komentują i przede wszystkim czytają moje wypociny! ciesze się bardzo, naprawde! ;))
Dość często pytacie mnie, co o Was sądzę, no to tak jak własnie zawsze pisałam, bo jestem szczera, jesteście ogromnym wsparciem, zwłaszcza, kiedy ktoś hejtuje, oczywiście nie przejmujemy się tym ;-))) Miałam już wielokrotnie okazję poznać Was na koncertach, bądź przypadkowo na ulicy co mnie bardzo cieszy, bo jesteście fajnymi, miłymi osobami!!! ;-)
Ostatnio na FB wrzuciłam dwa zdjęcia z sesji, które dostałam (mam dostac jeszcze jedno- ostatnie) w oryginalnym kolorze, więc dziś tutaj zamieszczę w kolorach czarno-białych ;) Jak Wam się podoba? Sesja- Portret, fot; Czarek S.
Filmik.. tym razem nie nagrywałam jako takich podziękowań, żeby jednak choć jedna notka podsumowująca się czymś różniła, tym razem coś innego, mam nadzieję, że coś extraaaaaa ;-D enjoy!

KONKURS!
Jakiś czas temu pisałam na facebooku czy chcielibyście konkurs na The Mania Show, wyraziliście chęci, więc zorganizowałam coś :D Mam nadzieję, ze w konkursie udział weźmie jak najwięcej z Was! ;))
Na czym polega konkurs?
Chodzi tu przede wszystkim o dobrą zabawę, kreatywność i błysk pomysłowością ;D
W konkursie może wziąć udział kazdy, ale żeby wygrać trzeba wykazać się pomysłem ;)
Daję Wam duże pole do manewru, musi to być coś od Was związanego z The Mania Show! ;)
Możecie napisać wierszyk, narysować coś, nagrać filmik, przerobić zdjęcie, to zostawiam Wam, wybierzcie i zróbcie coś kreatywnego, uwaga! To musi być związane z TMS!! ;)
Jakie są nagrody? 
Nagrody są za zajęcie 1, 2 i 3 miejsca, dostanie je ten, kto wykaże się największym pomysłem i zaangażowaniem, liczę na Was! ;)
Nagroda za msc. 1 to 3 lakiery do paznokci, ale kolory 3 lakierów wygrana osoba wybiera sobie sama, na zdjęciu sa przykładowe oraz autograf Ewy Farnej iiii spontanicznie dodane 2 paczki mentosów, bo jak wiecie to jest przysmak TMS haha ;)
za msc 2 wygrana osoba otrzymuje próbki dobrych kosmetyków firm La Roche oraz  YVES ROCHER i autograf Ewy Farnej
za msc. 3 wygrany otrzymuje autograf Ewy Farnej
Nagrody są oczywiście nieużywane, nowe!!!
Głównie  dla dziewczyn, bo Was jest tu najwięcej, ale to nie oznacza, że nie możecie wziąć udziału w konkursie, bo kosmetyk można oddać siostrze\ mamie\ koleżance ;) A dlaczego autograf EF? Bo jest tu mnóstwo fanów Ewy a myślę że nie tylko fani chcieliby mieć takowy graf, mam nadzieję, że nagrody Wam się podobają i motywują do pracy? ;)
 PS. Misiu tylko trzyma nagrody, jego nie oddaję ;)

Gdzie przesyłać prace na konkurs?
Na email themaniashow@op.pl
Kiedy wyniki\ do kiedy można przesyłać prace?
Prace wysyłajcie do 8.09.12 a wyniki zostaną ogłoszone 10.09.12 ;-)
Wygrane prace zostaną opublikowane ;))
Czekam na Wasze prace!! ;-) Powodzenia :))

A teraz podsumowanie 8 miesięcy The Mania Show! ;-)
 Wyświetlenia-

Komentarze- 1607 ♥
Maniacy- 182 :)
Odbiorcy-

I tak to wygląda.. :)
Jeeej ja już się szykuję na notkę 1 urodzin TMS! To będzie musiało być coś super!! :D Mam nadzieję, że dotrwamy wszyscy do tego czasu? ;-)
Kochani, jeszcze raz dziękuję, mam nadzieję, że oglądając filmik śmialiście się równie jak ja :D
Pytania kierujcie na KLIK bądź na e-mial themaniashow@op.pl ;-)
Trzymajcie się, a dziś jeszcze zapraszam na wideo chat, o której nie wiem, ale link do chata podam na fanpageu ;-)
To co? Do zobaczenia? ;-)

sobota, 25 sierpnia 2012

Zlot fanów Ewy Farnej w Złotoryi

Cześć,
22.08 odbył się wielki pierwszy międzynarodowy zlot fanów Ewy Farnej w Złotoryi na którym było bardzo dużo fanów Ewy z całej Polski ;-)
Na Zlocie były różne zabawy, konkurencje jak np. płukanie złota, piłka nożna.. :) Troche z tego mam nagrane, wszystko widzicie na filmiku niżej :)
Ogólnie zabawa oczywiście przednia! Występ akustyczny Ewy i zespoły to po prostu magia, było przepięknie :) W trakcie zadawaliśmy pytania, troche śmiechu, troche powagi ;)
Sporo Was tam było ;-)

Pytanie do osób, które były na zlocie.. JAK WAM SIĘ PODOBAŁO? JAK SIĘ BAWILIŚCIE? ;-D
To co? Do jutra w Kobierzycach, kto będzie? ;-)

wtorek, 21 sierpnia 2012

outfit of the day

Haaalo?! Są tu jacyś Maniacy? :D
Witam wszystkich!
Dzisiaj pogoda znów nas rozpieszcza i pewnie nic nikomu się nie chce, taaa a mnie czekają jeszcze porządki i przygotowanie na jutrzejszy Zlot Fanów, kto będzie? :-)
Jakieś 10min temu skończył się TINYCHAT czyli wideo-czat! Mam nadzieję, że wszystkim się podobało? :-)
Troche wygłupów, głupich min i oczywiście odpowiedzi na pytania, super!
Dziękuję wszystkim, którzy byli :)
No tak.. to jutro mamy zlot, pewnie nie możecie się doczekać, co? Ja także, ale nie zapisywałam się ani na płukanie złota ani na piłke, jakoś nie miałam ochoty.. :) Zostajecie na noclegu? Ja przez pomyłke zamówiłam nie ten co powinnam, chociaż w sumie zamieszanie z tymi noclegami w każdym razie mam zarezerwowany ten za 16zł.. :)
A dzisiejszy OOTD wygląda tak..
(pare zdjęć nieopublikowanych tu, znajdziecie na fanpageu ;))
 Zdjęcia to oczywiście zasługa genialnej Klaudyny Szkopiak, dzięx :))

Bluzka- Stradivarius
Spodenki- Norweski H&M
Buty- Wojas
Biżuteria- Lolita
Okulary- New Yorker
Wczoraj utworzyłam profil na ask.fm a już odpowiedziałam na Wasze 440 pytań, możecie mnie o wszystko pytać i szybko dostać odpowiedź :) KLIK
Podoba się? Piszcie! 
Do zobaczenia jutro? ;-)

niedziela, 19 sierpnia 2012

woman in black

Cześć wszystkim!
Wczoraj byłyśmy z Martą, Eweliną i Komarem na koncercie zespołu Perfect i na kabarecie Moralnego Niepokoju. Bawiłyśmy się naprawdę dobrze, jednak to nie była zasługa występujących na scenie :D
Wygłupy, wygłupy i jeszcze raz wygłupy :) A kiedy wróciłyśmy do mnie do domu to włączyłyśmy sobie film i poszłyśmy do łóżka :) Oczywiście nie mogło zabraknąć naszych ulubionych deserków lodowych z owocami, polewą i bitą śmietaną.. mmmm kochamy je! ♥
Dzisiaj już dziewczyny pojechały do siebie a ja tak bezproduktywnie przegladam fejsa, wchodzę na bloga i patrze, że ostatnia notka była dodana 4 dni temu.. oj oj, chyba ktoś zapomniał napisać notki?!?! Wybrałam COŚ z szafy i napisałam do Klaudyny ''dziś, 14:30 tam gdzie zawsze'' Nooo i mamy notkę ;)
Z szafy chciałam wziąć coś, co by sie różniło od pozostałych outfitów na blogu.. Pomyślałam, że skoro zawsze dobieram wszystko, żeby kolor się nie powtarzał to dziś założyłam biały top i reszta wszystko czarne z białymi\ beżowymi dodatkami ;-) Dlatego właśnie post nosi tytuł woman in black :D Jak Wam sie podoba?



Jeszcze wczoraj dostałam na e-mail wiadomość z zapytaniem od Kasi, jak upięłam włosy na nagraniu z maseczką błotną.. a więc odpowiedz tu , bo w słowach trudno to opisać-

                                                                                 video
Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis się spodobał?
Pisałam Wam na fanpageu, że w piątek byłam na profesjonalnej sesji zdjęciowej, na którą zaprosił mnie fotograf z MaxModels, efekty niedługo zobaczymy, zdjęcia mam dostać do tygodnia :)
To chyba tyle.. Aaa właśnie! Niedługo nagram odpowiedzi na Wasze pytania, więc do 22/08/12 możecie jeszcze przesłać pytania, do których odpowiedzi chcecie usłyszeć w nagraniu, ślijcie na themaniashow@op.pl
Widzimy się w Złotoryi? ;-D
xoxo

środa, 15 sierpnia 2012

OOTD.. oryginalnie- w stogu siana! ;)

Cześć!
Tytuł posta mówi swoje a jeszcze coś dodaję w filmiku niżej, więc tu już pominę ten temat.. :)
Taka ładna pogoda dzisiaj za oknem, że szkoda było siedzieć cały czas przed komputerem, wybrałyśmy się z Klaudyną na rowery, przy okazji miałyśmy porobić zdjęcia.. Jedziemy, jedziemy i myślimy w jakim miejscu? Chciałyśmy jakieś oryginalne i.. patrzymy- siano, multum siana.. :D Zaciesz na twarzy i idziemy robić zdjęcia ;-D
Hahaha no troche mis ię to siano powbijało w nogi, mam pocharatane, ale spoko, żyje ;-D
Śmiesznieeee, outfit w sianie.. zalatuje wioską ;-) Super, ja tam się cieszę.. :)
A tak btw. to caaaały czas myślę nad nagrodami w konkursie, kiedy juz je będę miała to od razu Was poinformuj o konkursie w notce i na fanpageu.. Od razu mówie to nie będzie taki konkurs jakie zauważyłam sa na innych blogach typu; podaj swój adres email pod notką, polub mój FP, zostań obserwatorem, dodaj trylion komci, to wygrasz.. NIE NIE NIE! ;) U mnie będzie liczyła się kreatywność i pomysł, oczywiście coś związanego z blogiem, przygotujcie się, mam nadzieję, że dużo osób weźmie udział w konkursie!! :)
ciumciumcium..

bluzka- house
spodenki- stradivarius
biżuteria- house
okulary- new yorker

Jak się podoba? Ja ostatnio zakochałam się w tych bluzkach z kołnierzykami, są przesłodkie! ♥
Kto z Was będzie na zlocie w Złotoryi? Bierzecie nocleg? Spowiadać się! ;-D
See U thereeeeee :)

wtorek, 14 sierpnia 2012

OOTD

Cześć!
Jeśli zalajkowaliście fanpage, to wiecie, że do domu z Józefowa wróciłam dopiero wczoraj po 23 no i dlatego przez ten czas nic nie pisałam, ale już dziś się za to zabrałam ;-) Ogólnie jak zawsze powrót do domu nie wyglądał jak powinien czyli Józefów--> Wrocław  tylko Józefów--> Rzeszów--> Kraków--> Cieszyn--> Wędrynia--> Trzyniec--> jakieś miasto na Słowacji :) Także wesoło :-D
Podróż mineła dość szybko szczerze mówiąc chociaż to może dlatego, że większość spałam, a kiedy nie spałam to nagrywałam dla Was filmiki bądź coś żarłam albo jeszcze śpiewałam ekhm.. fałszowałam na całego ;-D
Filmik chciałam Wam wrzucić już teraz, niestety manager wykonuje swoją robote i nie mógł mi teraz przesłać fragmentu filmiku, który nagrywałam na jego aparacie, kiedy mój się już rozładował.. Zdjęcia z naszej podróży wrzucałam co chwile na fanpage, zaraz też coś powrzucam jeszcze + zdjęcia z dzisiejszej sesji, takie które na bloga się nie nadawały (czyli unwypały) ;))
Dobrze.. No to dzisiejszy OOTD czyli Outfit of the day wygląda jak poniżej, czyli to co mam własnie na sobie ;-)
Oczywiście przy zdjęciach towarzyszył mi mój facet- Maksiu :) Podziękowania Klaudynie za fotki ;)))
Podoba Wam się? Jest to OOTD dlatego zestaw jest dość prosty:)
 top- stradivarius
spodnie- stradivarius
naszyjnik- lolita
kolczyki- KazikZMazur
pierścionek- house
buty- prawdopodobnie CCC
;-)

Wybiera się ktoś z Was w czwartek do Sosnowca na casting do Bitwy na głosy?
Mam koleżanke, która chce jechać no iii chyba z nią pojade, także czwartek mam zaplanowany ;-)
Do następnego!
xoxo


sobota, 11 sierpnia 2012

Zestaw na dziś

Cześć czytelnicy! Co u Was słychać? Dzień minął spokojnie czy jednak pełen wrażeń? ;) U mnie zdecydowanie ta druga opcja, Ewelina spała dziś u mnie ostatni (drugi) dzień i pojechałyśmy sobie do magnolia Park na zakupy..
Oczywiście jak zawsze wydałam więcej niż powinnam, bo połowe wypłaty, a że teraz pracuję to doceniam wartość pieniądza więc zdaję sobie z tego sprawę haha, fajne uczucie, ale i tak lubię jak to rodzice płacą za ubrania ;-D
Ogólnie chodziłyśmy po Magnolii tak od 11 do 16, więc jestem wykończona.. a przy zakupach wiadomo, że towarzyszyły nam wygłupy, zwłaszcza jak jeszcze doszła do nas koleżanka Marta ;) Ale było wesoło i.. po naszemu ;-D
Ktoś kiedyś pytał czy nagram haul z zakupów, no więc mogę, zajmę się tym po niedzieli, bo jutro jadę na koncert EF do Józefowa.. to gdzieś koło Rzeszowa, więc troszke drogi nas czeka a po drodze wpadniemy jeszcze do Krakowa do galerii krakowskiej, tez na małe zakupy, ja chce koniecznie portfel kupić, bo w Magnoli żadnego pięknego nie znalazłam.. Jutro pobudka o 5 i wyjazd z Wrocławia po 7 oczywiście bezpiecznie.. z managerem haha ;-)
Miało być krótko a jak zwykle słowotok.. ale chciałam jeszcze coś powiedzieć (napisać).. czasem nie odpowiadam na pytania pod notkami, bo po prostu odpowiedzi na te pytania znajdziecie w notkach, albo choćby w zakładkach, czy gdziekolwiek, bądź dane pytania pojawiały się kilkanaście razy a myślę, że nie ma sensu odpowiadania pod notką tyle razy na to samo pytanie, jeśli jakieś macie,  które nie dotyczy notki a chcecie znać na nie odpowiedz to napiszcie na e-mail, zawsze dostaniecie odpowiedz a i tak myślę, że to lepsze wyjście, ponieważ nie mam nawet gwarancji, że jak Wam odpisuję pod notką to to odczytacie, oczywiście ile mogę to odpisuję.. kiss;*

 
Bluzka- Bershka
Spodnie- Bershka
Buty- Wojas
Pasek- House
Bransoletki, pierścionek- House
Wisiorek-Kazik z Mazur

Lecę się przygotować na jutrzejszy wyjazd, czeka nas dłuuga droga, ale tak jak ostatnio w podróży nagram dla Was filmiki i będę w kontakcie na fb, hope you enjoy!
Do następnego xx

środa, 8 sierpnia 2012

Oczyszczamy twarz i nakładamy maseczkę Perfecta

Hej wszystkim! :)
Notkę piszę o godzinie 00:00 bo wcześniej nie miałam czasu, żeby zmontować filmik, ale jak sami widzicie czytacie posta teraz, czyli znacznie później, bo myślę że nie ma sensu wstawiania notek po nocach, lepiej w dzień.. :)
Ogólnie wszystko jest cacy, ja czuję sie wypoczęta i szczęśliwa, bo wreszcie czuję wakacje, serio.. WRESZCIE.
Wcześniej pracowałam\ wyjeżdżałam a teraz już mam the end of work i mogę się zrelaksować.. siedzę sobie tak bezproduktywnie w domu, wychodzę z psem na spacerki, tu i tam, a dziś nawet zrobiłam większe porządki.. w końcu :) Nawet wstawiłam Wam fotkę na fanpageu jak akurat myłam gitare, haha spontan! ;-)
Cieszę się, że ładna pogoda dopisuje, trzeba się wybrać na basen, koniecznie! ;) Jest tu ktoś z Wrocławia? Jeśli tak, to chodzicie na ten odkryty basen na ul Wejherowskiej? Słyszałam, że jest super, więc planuję wybrać się ze znajomymi, ponoć dużo osób tam chodzi, że nie ma gdzie się rozłożyć, oczywiście jakbym poszła to i notka by się z tego wypadu pojawiła.. coś w stylu ''top się w basenie.. z Manią'' ;-D jeeej w nocy to już tylko sucharami wale, takimi że aż tosty.. :|
Aaaaa, 10 sierpnia dostaję swoją wypłatę, tak naprawdę w czerwcu mało pracowałam, wiec wypłata duża nie była, ale za lipiec już jest coś tam więcej, więc traktuję to jako moją pierwszą prawdziwą w życiu wypłate no i żeby to uczcić idę na zakupy oczywiscie :D Jednak mam nadzieję, że mimo tego zakupowego szału za bardzo się nie pochłonę i będę rozważna, żeby wszystkiego na raz nie wydać, bo skonczy się kolekcja jesienna i zaraz będzie zimowa <3 ale="ale" czego="czego" nbsp="nbsp" nie="nie" od="od" p="p" rodzice="rodzice" s="s" sumie="sumie" te="te" w="w">Także niedługo nowe outfity! :)
Do rzeczy..
Dziś jak sobie sprzątałam w pokoju znalazłam w moim kuferku z kosmetykami meseczkę na twarz, szyję i dekolt, więc sobie pomyślałam, że nagram filmik zastoswania owej maseczki, bo w sumie i tak była potrzeba na nowa notkę a nie lubię Was zaniedbywać..:)
No to tak.. maseczke zakładałam jakoś 5h temu a nadal moja cera jest mega nawilżona, podoba mi sie ta maseczka, polecam wszystkim, którzy mają suchą cerę, bo serio działa.. :) A jak ją nakładałam i co robiłam przed- zobaczcie sami! ;-)

Jak Wam się podobało? I co? Śmiech Wam towarzyszył? Haha :)
Noooo i kto z Was będzie w Józefowie\ Złotoryi\ Kobierzycach? ;-D
See U!

niedziela, 5 sierpnia 2012

Najsłodsza biżuteria 'Kazik z Mazur' & Filmik z Borumov

Cześć,
Ostatnio pisałam Wam na fanpage'u o przesłodkiej biżuterii z modeliny, która jest naprawdę tak słodka, że mam po prostu ochotę ją zjeść :3
Dziewczyny, które lepią te cudeńka poznałam na zielonej szkole, rok temu.. Przelądając jak zawsze facebook'a bezproduktywnie i nałogowo zjeżdżałam w górę i w dół po stronie głównej nagle zobaczyłam zdjęcia tych słodkich ciasteczkowych kolczyków i nie tylko..  Nagle ogarnęłam, że robią je moje koleżanki z zielonej szkoły :-D
Nawiązałyśmy więc współpracę :) Dziewczyny przysłały mi 2 pary kolczyków, lody i czekoladki oraz wisiorek babeczkę ;-) Niżej na zdjęciach prezentuję Wam jak to słodko wygląda! ♥
Miałam zrobić zdjęcia jak biżuteria wygląda na ciele, na osobie, ale od 6. rano fatalnie sie czuje, nadal jestem w łóżku i choruję.. ;c Nic się nie martwić, biżuterię 'Kazik z Mazur' zobaczycie tu jeszcze nie raz w outfitach ;-)
Zdolne dziewczyny, co? ;)
Link do ich strony fb, gdzie znajdziecie resztę biżuterii jest TU
Link do bloga 'Kazik z Mazur znajdziecie TU
Co sądzicie o takiej biżuteri? ;-)



Jak wiecie w piątek pojechałam do Broumova na koncert Ewy, pewnie część z Was spodziewała się takiej notki jak zawsze ''koncertowej'' ? No to nie tym razem.. dziś mam dla Was przygotowany zmontowany filmik, który obrazuje nasz pobyt w Broumov. Dlaczego nie pełna notka? A ponieważ ostatnio wiele osób pisało, że woleli jak piszę bardziej prywatnie a ostatnio na blogu za często (jak dla nich) pojawiała się Farna.. jesteście moimi czytelnikami i szanuję Wasze zdanie, ale Ewa to ogromna część mojego życia, dlatego zawsze coś tu o niej znajdziecie a że jeżdżę na koncerty, to Wam to relacjonuje, tym razem mam nadzieję, że osoby wypowiadające się tak jak to wyżej sprezentowałam będą zadowolone (?) ponieważ w tym filmiku znajdują się nagrania nie tylko z samego koncertu a także z tego co robimy przed i po koncercie ;-) Mam nadzieję, że każdy będzie zadowolony???? :)
Zdjęcia z koncertu znajdziecie na fanpage'u,  na bloga nie wstawiam, tyle co w filmiku ;-)


A tak odskakując od tych dwóch tematów to zamierzam pójść do fryzjera.. Nie chcę absolutnie skracać włosów, bo zależy mi na długości, ale jakoś inaczej je zetnę, bo teraz mam fryzurę n jamnika.. haha :) Coś wykombinuję.. poszukam jakiś inspiracji w necie i mam nadzieję, że to dobrze wyjdzie ;-)
A tak poza tym, to co u Was? ;)))

czwartek, 2 sierpnia 2012

W Kuchni z Manią odc. 2

Cześć,
Niedawno wstałam, ogarnęłam się i oczywiście siadłam do komputera, obczaiłam fejsa, bloga i takie inne nooo i zabieram sie za notkę, bo zaraz wychodzę do pracy..;)
Normalnie notka pojawiłaby się już 4 dni temu, ale miałam naprawdę ogromne problemy z filmikiem, wreszcie się udało! :)))
Wiele osób (ku mojemu zdziwieniu) pisało, abym zrobiła kolejną notką z serii ''w kuchni z Manią'', więc VOILA!
Możecie nie być do końca zadowoleni, ale znów w tym odcinku mamy deser lodowy.. Szczerze? Taka ze mnie kucharka jak z mięsożercy wegetarianin..
Znów postanowiłam zrobić i pokazać Wam, myślę swój specjał.. którym jest własnie deser lodowy.. uwielbiam je robić, a jeszcze bardziej jeść :D Mmm!
Mam jednak nadzieję, że Wam się chociaż troszkę spodoba to, co dla Was przygotowałam, a następnym razem, jeśli będziecie chcieli 3 odcinek ''W Kuchni z Manią'' to przygotuję coś naprawdę extra! ;-D
Ale póki co cieszmy się tym deserkiem, haha ;-) A muzyka, którą dobrałam to ''Two more lonely people'' by M. Cyrus jeśli oglądaliście filmik z EMA to wiecie, że ta piosenka jest po prostu hitem naszych wyjazdów haha ;-D

video

Potrzebne potrzebności :D
(u mnie)
- banan skrojony w kosteczke
- winogron na pół bez pestek
- kakao
- bita smietana
- lody bakaliowe of course
- pucharek lodowy bądź inne naczynie
- apetyt
 Dopytujecie się mnie co robię w tej mojej pracy, więc może odpowiem oficjalnie.. jestem konsultantką orange i strzeliłam sobie po ''cichu'' fotkę w pracy, właśnie jak rozmawiałam z klientem, akurat był bardzo niefajny i krzyczał na mnie ;-(
haha.. ejnoy :)
Szykuję też konkurs na bloga, bo widzę po fanpage'u że chętni by byli, tylko jeszcze nie mam go zaplanowanego, ale coś naszykuję ;-)
Do następnego! xoxo