środa, 27 marca 2013

Hotel Andel's Łódź Tour\ Koncert Justina Biebera w Polsce

Czeeeeść!
No więc dzisiaj mam dla Was przygotowany filmik, w którym tak jak pisaliście zrobiłam hotel tour, w którym spałam po koncercie Justina Biebera w Łodzi, a on sam jak wiecie również tam był ;)
Razem z Eweliną już o 5tej rano wyjechałyśmy, aby być w Łodzi jak najwcześniej, zakwaterowałyśmy się w hotelu i kiedy dostałyśmy karte hotelową to od razu rzucił mi się w oczy numer pokoju 372 ponieważ pokoj Justina był to 403 także bliziutko ♥ A dokładnie to był nad nami..;-)
Hotel był przeogromny i piękny.. Haha pamiętam jak wchodziłyśmy do hotelu, gdzie przy wejściu stał tłum Beliebers, które dziwiły się, że wchodzimy do hotelu, bo niestety wejść mogli tylko goście..
Pierwszedo dnia, czyli w poniedziałek biegałyśmy z Ewką jak szalone żeby zobaczyć Biebera, niestety dłuuugo nam się to nie udawało.. gdy jeszcze nie wiedziałysmy że mieszka sobie na 4tym piętrze to niechcący tam wjechałyśmy, ja wysiadłam, bo myślałam, że to nasze piętro, Ewka została w windzie, nie zdazyla wysiasc i winda zjechała znów w dół a do mnie zaraz podszedł Justinowy ochroniarz i po angielsku mówił, że nie moge tu być, że wie dlaczego tu ejstem itp. mimo że tłumaczyłam mu, że to przypadek a jestem gościem hotelowym.. haha śmiesznie było :D Zjechałam do Ewki.. Powiedziałam jej że na 4tym piętrze są ochroniarze i całe piętro jest Justina ;-D
Stwierdziłyśmy, że nie ma co i pojechałyśmy sobie na 5te piętro, gdzie było spa, fitness itp. w drodze w windzie kilka razy natkneliśmy się na babcię i dziadka JB, chciałam zrobić sobie z nimi zdjęcie, ale głupio mi było tak w windzie a też jechali na nasze piętro.. Dziadek JB zapytał mnie tylko, czy mam karte hotelową, abym mogła sobie wstukać piętro na które jade, ale odpowiedziałam, ze na to samo..:) Na piętrze piątym trzeba było być w szlafroczkach, więc migiem z Ewką po nie pobiegłyśmy, przebrałyśmy sie i poszłyśmy na fitness, spa itp.. wychodząc nawet się nie zastanawiałam i zobaczyłam jego..JUSTINA BIEBERA wchodzącego na siłownie ;O Oczywiście pisk, ryk itp... JB nas zobaczył, pokazał peace i pomachał a po chwili zaczął się śmiać, bo szybciej idąć (WCALE nie biegnąc ;D) szlafrok mi sie rozwiązał więc.. no wiecie.. hahaha to musiało komicznie wyglądać :D
Potem musiałyśmy opuścić 5e piętro, całe roztrzęsione zjechałyśmy na sam dół, gdzie poznałam mnóstwo fajnych Beliebers i wyszłam na zewnątrz do reszty fanek, które czekały na Justina, aby pokazać im zdjęcie, wszyscy byli bardzo ciekawi zdjęcia.. wysyłałam je chyba każdemu kto tam stał, potem zainteresowała się tym zdjeciem prasa, udzieliłam wywiadów itp. hah! ;D To tak baardzo w skrócie, no nieźle to chyba moja najdłuższa notka ever :D
W filmiku pokazałam dokładnie gdzie był Justin i jak wychodził :) ENJOY!! xoxo
Ogólnie pobyt w hotelu niesamowity! Było fantastycznie! Świetnie się bawiłyśmy i odpoczełyśmy, polecam wszystkim!! ;) http://www.vi-hotels.com/pl/andels-lodz/
tak wyglądałyśmy na podboju Biebera :D
 A tu bardzo niewyraźne i powiększone zdjecie Biebera, które zrobiłam..;x
Jest słabe, ale i tak jaram się tym, że jestem jedyną polką, która je zrobiła <3 br="">
To zdjęcie nie jest moje, bo ja byłam na Golden Circle, ale świetnie pokazuje akcje z serduszkami przy piosence ''believe'' ♥
No to chyba tyle.. mogłabym opowiadać w nieskończoność, więc jeśli macie jakieś pyatnia, to ślijcie je na aska :) http://ask.fm/ManiaT

HEJ, TO BĘDĄ WASZE (i moje ;D) WAKACJE ŻYCIA!
Obozy Młodzieżowe to świetne obozy za grnicą na które moze pojechać każdy z Was! Świetna zabawa, kadra i atmosfera :) Mój obóz to Hiszpania + Francja 17.07- 28.07 jeśli chcecie być tam razem ze mną to nie zwlekajcie i rezerwujcie! ;-) To będzie dobra zabawa!! ;)
Podróżować będziemy wygodnymi autokarami firmy FunClub które mają klime, barek i wygodne siedzenia :)
Każdy na stornie obozów na pewno znajdzie coś dla siebie, są różne opcje wycieczek zagranicznych w naprawde atrakcyjnych niskich cenach :) http://www.obozymlodziezowe.pl/
Chyba że chcecie jechać na mój obóz, czyli http://www.obozymlodziezowe.pl/oferty/obozhiszpaniahotel-ze-zwiedzaniem-paryza-i-disneylandu_obozy-mlodziezowe_1000067.html
Osobiście polecam, do zobaczenia? ;-)
xoxo




16 komentarzy:

  1. JBJBJBJBJBJBJJBJBJBJBJBJBJBJBJBJBJBJB ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mania szczęściaro.. ;D
    zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. - On nie jest zakryty, to taka WODAAA...
    - O Boże, to taka WOODAA...
    Hahahha...nie mogę z was! Ale w tym hotelu musiał być fuun :D Aaa...i świetne papuciee ;D
    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściary! :D
    Filmik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, jak to możliwe, że byłaś w tym samych hotelu co Justin? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja ci zazdroszcze ;oo
    ej mania chyba masz cos nie tak z komentarzami bo pisalam juz wczesniej a sie nie wyswietlily, mojej kolezanki tez nie ;p ale ogolnie to super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obviously like your web site but you need to
    test the spelling on several of your posts. A number of them are rife with spelling problems and I in
    finding it very bothersome to tell the truth however I'll definitely come back again.

    Here is my blog post ... istanbulalti.Com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci fajnie:-P a ile zapłaciłyście za pokój?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mania ty farciaro!!Ja też tak bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam sie z kad ty bierzesz na to wszystko kase...hmmm no nie wiem powiedz??????????

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam też do mnie:)http://nati6zm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde to foto biebera to bym w paincie podobnie narysował

    OdpowiedzUsuń
  14. Faajniee :33
    Hhaha najlepsze jak szlafrok Ci się rozwiązał xd :3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha Mania mistrz <3 /M

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd wiedziałyście gdzie bd Justin ? <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)