wtorek, 5 lutego 2013

domóweczka# have fun#

Cześć wszystkim! ;)
Mimo że jest dopiero po 16. ja czuję się wykończona,po 13 wstałam a spać poszłam dopiero po 9 bo tak wróciłam do domu po domówce u kolegi ze szkoły ze znajomymi.. ze szkoły ;)
Było nas ok 17 osób, więc super ;-D Ja się świetnie bawiłam.. :) Co tu dużo mówić? No dziś wrzucam fotki słabszej jakości, bo robione iphonem, aaaaaaaaale nie chciałam za bardzo ''ukazywać'' znajomych na blogu, więc wrzucam zdjecia jedynie z Werą, Pawłem i.. żółwiem, który chodził swobodnie po domu.. Zauważyłam go siedząc przy laptopie, przechodził mi koło nogi, myślałam, że to pająk, hahaha ;-D
Wkrótce postaram się o outfity, zestawy jakieś, bo wieem, że ich tu teraz najbardziej brakuje ;x BĘDĄ! ;-)
Jeżeli macie jakieś prośby odnośnie notek to piszcie, w miare możliwości postaram się je zrealizować! ;-)))
enjoy :)

A jakby ktoś pytał co to za korona to.. Pawełek mi ją zrobił, nawet 3, jak to sam powiedział księżniczka musi mieć swoją korone haha :D
XOXO

12 komentarzy:

  1. szkoda tylko że Księżniczka nie doceniła starań ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty meczysz tego biednego zolwika ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. biedny żółw pomylony z paskudnym pająkiem :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci z tym żółwiem :D Podobni XDD Hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest żółw, jest impreza :D
    No taaak, o koronach zapomnieć nie można. Kolega ma talent xd
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny żółwik :D haha biedny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile zapuszczałaś włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Appreciate the recommеndation. Wіll try it out.


    Here is my blog ... caravan cover

    OdpowiedzUsuń
  9. Gгeat blog! Do you have any tips fοr aspiring
    writеrѕ? I'm hoping to start my own blog soon but I'm a littlе lost on evеrything.
    Would you recommend stаrting wіth a free ρlatform likе Wordpresѕ or go for a paid
    optіοn? Тhere are so many oρtiоns оut there that I'm completely overwhelmed .. Any recommendations? Many thanks!

    My webpage: bigger breasts

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)