wtorek, 17 czerwca 2014

Black&White

Cześć, dzisiaj wykorzystując ładną pogodę pojechałam porobić zdjęcia koło zamku w Wojnowicach. Tak, koło zamku, bo niestety bliżej niego był piesek bez smyczy, a byłam z Maksiem, więc decydując się na podejście bliżej musiałabym mieć go ciągle na rękach...taki wstęp haha :)
Wczoraj Krzysiek miał urodziny, przyjechał do mnie, nie wiedział, że coś dla niego uszykowałam, więc pozytywnie się zaskoczył ;) Upichciłam torta, tak naprawdę pierwszy raz robiłąm torta z masą cukrową i...nigdy więcej ;) Po pierwsze jest to zdecydowanie za słodkie, a po drugie chyba lepiej smakują torty z owocami, a na masę wyczytałam, zeby owocków nie kłaść... ale przynajmniej fajną figurkę ulepiłam haha ;) Miał to być tort w kształcie iPhona, bo oboje z K jesteśmy zakochani w firmie Apple, niestety nie miałam pojęcia jak się za to zabrać... Wręczyłam prezent i pojechaliśmy do kina na ''1000 sposobów jak umrzeć na zachodzie'' i jeśli chodzi o nas to sądziliśmy, że to będzie coś naprawde śmiesznego, a niektóre sceny były wręcz infaltylne, ale było tak źle i dało sie obejrzeć, potem film się rozkręcił i miał jakiś przekaz...
Hmm.. gadu gadu o wczoraj a ja przecież niedawno napisałam mature! :) Jestem zadowolona, szczególnie z matmy i angielskiego, z pisemnych wyniki już 27 czerwca a z ustnych angielski ''powiedziałam'' na 100% a polski na 80%..hm, jakie z tego wnioski? :)
Najgorzej poszedł mi pisemny polski, ale to dlatego, że zaczełam pisać na brudno wypracowanie i nie zdążyłam go całego przepisać na czysto- brawo!!!
Jeśli chodzi o studia, to nie mam bladego pojęcia gdzie iść, po prostu nie wiem, coś czuję, że pójdę teraz na coś, co nie okaże się, że chce kontynuować i po roku zmienię kierunek, najgorzej by nie było... Waham sie między 5 kierunkami i 3 miastami (w których nie ma Wrocławia, chce czegoś nowego:))
Wakacje mam już od ponad miesiąca, ale nigdzie daleko jeszcze nie wyjechałam, wole poczekać na wyniki, bo chill out nie miałby teraz sensu, ciągle doskwiera mi bol brzucha na myśl o wynikach :D
Troszke się rozpisałam, ale to chyba dobrze, bo ostatnio mało piszę....
Jeśli chcecie zadać mi jakieś pytanie to piszcie TU, w KOMENTARZACH,  ponieważ na ASK już nie wchodzę :)
Zapraszam na filmik i do oglądania zdjęć :)

Sukienka- Zalando
Buty- Venezia

 
A tu torcik o którym wspominałam ;)

Kiss :)

15 komentarzy:

  1. 100% ustny angielski - jejku też bym chciała! Ale, to jeszcze 3 lata mam :) Gratuluję wyników, ustnych jak na razie, ale pewnie i pisemne nie będą gorsze. I w ogóle śliczna sukienka! Pozdrawiam, Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie ;)
    mi sie wydaje czy Maksiu kuleje? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. haha Max na koncu dał czadu ;ddd
    Fajna sukienka, ale moglaby byc krotsza :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Można kupić taka sukienke ale rozmiar M? Masz linka do niej? szukam i nie widze. Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.zalando.pl/even-odd-sukienka-letnia-czarny-ev421c0ej-q11.html z tego co widzę jest jeszcze rozmiar M ;)

      Usuń
  5. Sliczne zdjęcia no i ... torcik super Ci wyszedł :) Miałaś kiedykolwiek jakieś zagrożenie z czegoś? Pytam ,bo staram się jakoś pocieszyć ,bo po wiadomości ,że bede miała poprawkę z matematyki popadam w depresje :( Strasznie boje sie ,ze nie zdam,ale cóż gdybym była taka madra jak Ty od poczatku bym sie uczyla heh:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie byłam zagrożona, ale na Twoim miejscu w celu uniknięcia poprawki od razu zmieniłabym szkołe, na taką, gdzie przepuszczają każdego, jesli jesteś w szkole średniej, to do np. wieczorowej czy zaocznej. Powodzenia!

      Usuń
  6. Jesteś bardzo ciekawą osobą. Czy możesz zdradzić kilka kierunków, swoich dalszych planów edukacyjnych ;?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia =)
    obserwuję, i liczę na uczciwy rewanż ♥ !

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka ;)!

    zapraszam - www.natalia-kowal.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  9. Na stronie cke są już oficjalne odpowiedzi do matur :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka !
    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/ + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

  11. (...) z ustnych angielski ''powiedziałam'' na 100% a polski na 80%..hm,(...)
    Na świadectwie dojrzałości, jest napisane 75%.. mała pomyłeczka ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne włosy ! Bardzo długie ! *.*
    Zapraszam - http://nessyblogaroundtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)