niedziela, 29 czerwca 2014

Matura zdana, czas na STUDIA

Cześć, dzisiaj mam dla Was przygotowany filmik w którym powiem troszkę o maturze i studiach nad jakimi się waham, choć do tego dochodzą jeszcze dwa kierunki, m.in prawo, ale już o tym nie wspominałam... Zapomniałam też dodać jakie miasto wybrałam do studiowania, otóż tu też się waham między Łodzią, do której mam ogromny sentyment a Bydgoszczą. Do Wrocławia nie składam papierów, bo nie chcę tu studiować, uczyłam się tu już w LO i teraz chce czegoś nowego ;) Btw. jestem teraz na etapie szukania mieszkania, to jakaś masakra :D
Reasumując jestem zadowolona z wyników matury, zwłaszcza, że w tym roku naprawdę łatwa nie była, nie mam pojęcia co chce robić w przyszłości, więc możliwe że od tego bądź następnego roku zdecyduję się na drugi kierunek, bądź... no nie wiem... wszystko przede mną, miłego oglądania!



Na początku następnego tygodnia wstawię update Room Tour ;)
Kiss :)

8 komentarzy:

  1. gratujacje mania, wiedzialam że zdasz ale z tym angielskim to niezle dałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje. mnie czeka poprawka w sierpniu wiec chetnie bym sie zamienila na twoje wyniki ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie myślałaś o Warszawie lub Lublinie:D gratulacje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)