czwartek, 27 września 2012

9 Miesięcy TMS- Podsumowanie i KONKURS

Dzień Dobry bardzo! Znów chodzę podjarana, bo mamy 27 września, czyli jak już pewnie wiecie 9 miesięcy The Mania Show, wooow! niesamowite! ;))
W notce znajdziecie jak zawsze krótkie podsumowanie, filmik oraz konkursiiiiik :)
Dziękuję WSZYSTKIM osobom czytającym bloga, komentującym w tym hejterom :* oraz osobom przyczyniającym się do powstawania notek (fotograf, kamerzysta :D) Dziękuję, dziękuję!! :-)
Taaak wiem, że zawsze dziekuję, ale inaczej się chyba nie da.. :)
Jutro już piąteczek, piękny piąteczek, Awww! A w sobotę jadę do Warszawy, do studia ATM na Bitwę na Głosy! ;))) Ktoś z Was też się wybiera? ;-)
Znów na podsumowanie zorganizowałam KONKURS, to już 2 na blogu i 3 ogólnie (3- facebookowy)
Weźmiecie udział? Szczegóły w filmiku! enjoy guys :)





Podsumowanie :)

Wyświetlenia-

Maniacy- 197 ♥
Komentarze- 1816 :D
Odbiorcy-

Posty- 114 ;-)

Sugestie pytania- themaniashow@op.pl :)
Możecie też zatarabanić, jeśli macie doła, chcecie pogadać, bądź nabawić się przeze mnie depresji na 881 601 589 i dziękuję Wam przy okazji za wszyyystkie telefony do tej pory, smsy i miłe słowa :) Tylko jeśli chodzi o smsy to mogę je jedynie odczytywać, mam zablokowane konto a nie mam kiedy doładować, żeby mi odblokowali, więc nie mam jak odpisać, ale za wszystko dziękuję! :*
To kto weźmie udział w konkursie? :D

środa, 26 września 2012

Oprowadzam po mojej szkole :D

Hejczi, dzisiejsza notka to VBlog jak to sobie nazywam.. :) Właśnie wróciłam ze szkoły, zmontowałam filmik i zabrałam się za notkę, taką inną niż zazwyczaj.. o czym? A o szkole, mojej szkole :D Niżej w filmiku oprowadzam Was po moim Liceum, nie ćwiczyłyśmy na WF więc dobrze się składało, że nagrywałyśmy to podczas lekcji, w innym przypadku byłoby głośno i nic by nie było słychać..
Outfit w jakim byłam dziś w szkole jest gdzieś w notkach, specjalnie tak się ubrałam, żebym już jakoś specjalnie nie musiała teraz o tym pisać, bo widzieliście ;-) Nie wiem, czy taka notka bez zdjęć, sam filmik Wam się spodoba, chociaż mam taką nadzieję, więc piszcie :D
W filmiku występują również moi koledzy\ koleżanki ze szkoły- Ola, Natalia, Monka, Dominika, Sylwia, Ania, Weronika, Agniesia (Dziunia), Maciek, Sysia, Łukasz.. to chyba wszyscy? ;-)
Jeśli chcielibyście więcej filmików tego typu, bądź macie już pomysły na inne to piszcie! ;-)
Teraz zbieram się do napisania notki o sporcie, ale muszę wykombinować jeszcze jak ją zrealizować,bo póki co w głowie pustka a jest zainteresowanie, wiec na pewno taka będzie :D Polecam obejrzeć całość ;)
ENJOY! My school- LO XV wROCK!
I jaaak? Ja osobiście kocham końcówkę tego nagrania :D
A tu drugie nagranie, Pozory kontrolowane, kto nie widział niech zobaczy, odcinek 18. z Manią :)
Komentujcie, jak się podobała dzisiejsza VBlogowa notka? ;))))
xoxo

niedziela, 23 września 2012

Pani Elegancik i ciasteczka Oreo

Witam wszystkich!
W powietrzu wyraźnie czuć już jesień, prawda? Troche szkoda, uwielbiam lato i noszenie luźnych, letnich ciuszków, jednak jesień też ma w sobie to coś.. jaką porę roku Wy najbardziej lubicie? ;-)
Dzisiaj niedziela, więc teoretycznie odpoczywamy.. no mnie czekają lekcje i ogarnięcie pokoju, potem chętnie bym coś ciekawego obejrzała, co polecacie?
Po 15. poszłam jak zawsze z Klaudyną na zdjęcia, zestaw na dziś jest jak na mój gust nieco elegancki, choć to nie oznacza, że nie do ubrania na co dzień, bo właśnie tak :) Po zdjęciach trochę się powygłupiałam a Klaudyna to nagrała, filmik wstawię na stronę na facebook'u jeśli chcecie ;-) Aaa Klaudyna robi 2 tygodnie po mnie swoje urodziny, 18. ale nie chce mi jeszcze powiedzieć gdzie.. Moja 17stka będzie już 15 października, ale ze względu że to poniedziałek to urodziny odprawiam 13. u mnie, w gronie znajomych, choć myślałam nad Girls Party! :DDDD
Can't wait!
Filmik, który Wam wstawiłam nie wymaga opisu, jak obejrzycie to się dowiecie o co chodzi, jest krótki.. :)
Wpadłam na ten pomysł jedząc oreo, gdyż daddy zapytał co za ciastka jem.. od razu zaczełam opowiadać mu jak z reklamy i potem pomyślałam, że nagram coś takiego, dla śmiechu ;-D
No dobra.. popisałam sobie bez sensu to teraz już oglądajcie co dla Was przygotowałam, czyli Filmik i outfit ;)))))
 Bluzka- Zara
Spodnie- Sabra
Buty- Quazi
Torba- Reserved
Pierścionek- House

Propozycje na kolejne notki\ filmiki przesyłajcie na themaniashow@op.pl :) Ostatnio dostałam kilka propozycji odnośnie zrobienia Hause Tour\ Cribs ale takiego filmiku nie będzie!! Nie mieszkam w domu sama poza tym też zależy mi na odrobinie prywatności.. :))))
Kiss!

środa, 19 września 2012

OOTD na luzie + spontaniczny filmik z ukrytymi scenami

Cześć, jak mówiłam przez ostatnie 2 dni nie miałam dostępu do internetu, coś z routerem.. ale najważniejsze, że jest już ok. :) Przez ten czas jak nie miałam internetu uświadomiłam sobie, jak bardzo jestem uzależniona od komputera, to było straszne, mimo że nie miałam netu robiłam na komputerze wszystkie inne rzeczy, byle tylko na nim być, nawet porządki na pulpicie.. choć na pewno taka przerwa od web dobrze mi zrobiła :D
Dziś znów nie poszłam do szkoły, bo jestem przeziębiona, niestetyyy.. nie lubię opuszczać szkoły, może to dziwne, ale lubię do niej chodzić a nienawidze mieć zaległości, na szczęście to początek roku.. :)
Hmm notka pojawiłaby się już w poniedziałek, niestety nie miałam jak jej wstawić, dlatego jest dopiero teraz, mam nadzieje, że się nie gniewacie? ;-)
Dzisiejszy OOTD który widzicie niżej jest totalnie na luzie, wygodnie.. :)
Do zestawu podkręciłam włosy na fale, tak jak osattnio wspominali czytelnicy, lub pytali, czemu nie kręce, było też pytanie, czy kupuję w lumpeksach otóż nie, nie kupuję, ale ostatnio wybrałam się tam z koleżanką, do SH i znalazłam bardzo ładną koszulkę, którą kupiłam i zapłaciłam 5,70zł :DDDD
Co to by była za notka bez wygłupów na zdjęciach\ filmiku? ;p Oczywiście troche tego również znajdziecie.. :)
A właśnie.. nagrałam filmik, tym razem bez tematyki, na luzie a w nim znajdziecie ukryte sceny, czyli te które były wycinane w historii bloga, bądź w ogóle nie były dodane, niektóre pochodzą nawet ze stycznia! :D
A już jutro PozoryKontrolowane we Wrocławiu, czyli odcinek z Manią :) Pozory Kontrolowane- klik
Hope U like it! Enjoy!! :)


 Bluzka- SH
Kamizelka- C&A
Spodnie- Stradivarius
Buty- Wojas
Pierścionek- House
Wisiorek- Własnoręcznie robiony podarunek :)
Masz pomysł na kolejną notkę? Pisz na themaniashow@op.pl ;-)
A już dziś prawdopodobnie zorbimy TINYCHAT (wideoczat) Jesteście chętni? ;)
PISZCIE JAK WAM SIĘ PODOBA? CHCE ZNAĆ WASZĄ OPINIĘ ;-)
xoxo

sobota, 15 września 2012

Moja biżu biżu biżuteria- filmik

Cześć wszystkim! :)
Chciałabym, żeby mój blog dawał Wam jak najwięcej, żebyście mogli czerpać inspiracje i brali do siebie to, co chciałabym Wam przekazać nie tylko na tematy modowe.. :)
To taki wstęp, żebyście wiedzieli, bo może zapomnieliście\ nie mieliście o tym pojęcia.. :)
Jeśli macie marzenia, to nie żyjcie nimi tylko w myślach, spełniajcie je!! :)
Jeśli macie pomysły, bądź prośby odnośnie notek to piszcie śmiało w komentarzach bądź na e-maila themaniashow@op.pl ;-) Ostatnio w komentarzu (który swoją stroną był bardzo obiektywny i spodobał mi się) czytelniczka Tyra poprosiła o notkę, gdzie pokazałabym swoją biżuterię, gdzie ją trzymam, jak i co się w niej znajduje.. pomyślałam, ok! Zrobię to, no i mamy.. :)
Liczę, że Wam się spodoba, mam też w planach zrobienie notki o sporcie, o którą poprosił 17letni Mikołaj, który czyta bloga, noo jest mi bardzo miło, ale pewnie i Tobie Mikołaj będzie milej, kiedy wreszcie poczytasz i pooglądasz o czymś bardziej męskim niż dziewczęca moda i kosmetyki, nie? Tylko obym tego nie spaliła i żeby w miarę dobrze to wyszło, tylko coś ciekawego i oryginalnego wymyślić :)


I to tyle jeśli chodzi o biżuterię, którą posiadam.. Jeśli chcecie na blogu czegoś więcej\ mniej to wystarczy napisać, liczę się z Waszym zdaniem, przecież dla Was to robię! ;-)
Miłego dnia!
xoxo

czwartek, 13 września 2012

Sesja- Portret

Cześć Kochani!
Co u Was słychać? Jutro piąteczek! Jakie plany? Ja się chyba wybiorę ze znajomymi do klubu brooklyn, ma być impreza w stylu usa, a motyw przewodni to oczywiście czerwone kubeczki :-) 
W niedzielę była piękna pogoda, więc też dobry dzień na sesje zdjęciowe :) Na MaxModels fotograf Kinga Sarowska zaproponowała mi sesję- portret, zgodziłam się i już na drugi dzień czyli niedzielę poszłyśmy za teatr lalek we Wrocławiu napstrykać pare fotek ;-) Myślę, że wyszły dobre zdjęcia a jeszczewszystkich nie dostałam, więc załączam niektóre z tych co mam a jesli jeszcze jakieś mi dojdą to wstawię  na fanpage ;-)
Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają! :)
Fot; Kinga Sarowska ♥

Nagrody konkursowe zostaną wysłane myślę po weekendzie, przepraszam, ze dopiero wtedy, ale jestem ostatnio nieco ograniczona..
W następnej notce będzie dłuższe tematyczne nagranie na prośbę czytelniczki Tyra_06 jeśli ktoś jest ciekawy jaki to filmik to szukajcie w jej komentarzach pod postem OOTD z lodami :D
Miłego wieczoru, do następnego xxx

poniedziałek, 10 września 2012

Rozstrzygnięcie #1 konkursu TMS!

Dzień Dobry bardzo!
Tak jak było mówione 10 września (dziś!!!) ogłaszam wyniki konkursu, w którym każdy z Was mógł wziąć udział i wygrać :) Dziękuję Serdecznie za Wszystkie prace, było mi bardzo miło, gdy je oglądałam, było mi naprawdę trudno wybrać zwycięzce, bo wszystkie prace mi się podobały, dlatego pracami wygranymi są te, które były najbardziej pracochłonne i kreatywne ;-) Choć i tak najważniejsza jest zabawa, nie? ;-D
Oficjalne ogłoszenie I, II, III, IV i V miejsca jest w filmiku :) Wiem, wiem miały być 3 miejsca, ale pozwoliłam sobie złamać zasady i dołożyć miejsce IV i V ponieważ naprawde wiele prac mi się sypnęło, nie mogę nagrodzić każdego, ale za wszystkie prace serdecznie dziękuję!! :)
Miejsce IV otrzymuje autograf EF na wyciętym serduszku z kartki, Miejsce V otrzymuje jedyną originalną playliste z koncertu w Borumov (CZ)!!!
Zwycięskie prace niżej, niektóre pozostałe prace pozwolę sobie opublikować na fanpageu ;-) Dziękuję Wszystkim za prace, jesteście super kreatywni i kochani! ♥
MIEJSCE I
 poczta-12-ab@wp.pl


MIEJSCE II
 freehugss@o2.pl
video

MIEJSCE III
 letsdraw@interia.pl
 MIEJSCE IV
 paulik98@onet.pl
MIEJSCE V
 szospinka95@wp.pl
We Wrocławiu mieszka Mania, dziewczyna z sąsiedztwa,
która ludzi do wchodzenia na bloga zachęca.
Wszyscy temu popadają
i na bloga zaglądają,
mija chwilka i od niego się uzależniają.
Każdy znajdzie coś a siebie,
bo jest moda i uroda i rozrywka też się znajdzie,
jeśli Manię na dodanie takiej notki ochota najdzie.
Są outfity, kosmetyki i relacje koncertowe,
infomacje z pierwszej ręki, no i dania deserowe.
Znaczy to, że Mania kucharką naprawdę świetną jest,
i specjalnie dla nas robi taki gest,
by na blogu było kolorowo, różnorodnie i wesoło.
To nie wszystko moi mili,
nie czekajcie ani chwili,
ja zachęcam do wchodzenia na bloga Maniowego
i do nagłaśniania tego wszystkiego.
THE MANIA SHOW IS THE BEST <3 p="p">

WYRÓŻNIENIE (nienagradzane) 
 sandy.szlachta@gmail.com
Chciałabym jeszcze wyróżnić jedną pracę, przy której posikałam się ze śmiechu :D To fotomontaż oczywiście, wreszcie mam idealną sylwetkę ;-D

____________
Właścicieli zwycięskich prac proszę o kontakt e-mailem w celu podania adresów zamieszkania, abym mogła wysłać nagrody, które są w notce podsumowującej 8 miesiecy TMS :) Jeśli w ciągu 24h dana osoba się nie zgłosi nagroda przepada na następną osobę :)
Gratuluję zwycięzcom! :)

niedziela, 9 września 2012

Faza na oczojebki

Cześć Wszystkim! :)
Od jakiegoś czasu jest moda na neony i oczojebne kolory. Jaki mam do tego stosunek? Muszę powiedzieć, że nawet mi się to podoba, ale kiedy nie jest przesadzone, bo wtedy zalatuje tandetą.. :) Bardzo podobają mi się np. neonowe paznokcie, mniam! :D
Dzisiaj zaprezentuję Wam w zestawie oczojebną bluzkę, którą kupiłam jeszcze przed wakacjami w Mielnie, ale u kogoś zostawiłam, długo nie odbierałam i dlatego dopiero dziś ją Wam pokazuję :) Ogólnie bluzka jest zwykła, ale ma ciekawy pomarańczowy kolor i nadaje się na upalne dni :) Gdyby były na niej jakieś neonowe dodatki to myślę, że nie byłaby już taka fajna a właśnie.. tandetna bo co za dużo to nie zdrowo, a ja lubię tego typu proste bluzki ;-)
Dziś oprócz poniższych zdjęć wybieram się na kolejną profesjonalną sesję, na którą zaprosiła mnie fotograf z MaxModels ;) Zdjęcia jesienne, prawdopodobnie w sweterku, który jest w ostatniej notce :)

Bluzka- Stradivarius
Spódnica- Stradivarius
Pierścionek- House
Wsiorek- Lolita
Jak Wam się podoba? 
Co sądzicie o motywie galaxy? Myślę nad kolejnym outfitem z bluzką galaxyyyyyy, chcecie? ;)
Jutro wyniki #1 konkursu TMS :D
Do następnego! 
xoxo

czwartek, 6 września 2012

OOTD z lodami!

Hej wszystkim czytelnikom!
Już jutro piątek, pewnie każdy się cieszy, co? Kocham piątki! Miałam iść na urodziny koleżanki, ale się nie wyrobię, szkooda ;// Może wpadne do ETERU, hmm..A w sobote planuję wybrać się na Bitwe na Głosy do Warszawy, ktoś z Was też tam będzie? O, oo a potem koniecznie odwiedzić złote tarasy *.* Ahhh :) Oby wypaliło! ;-)
Jak u was w szkole? Na początku macie lajty, czy tak jak ja juz na drugi dzień szkoły odpytywania? ;)
Haha.. mam nadzieję, że kazdy będzie zadowolony z tego roku.. i ze szkoły! Uczcie się w tygodniu a w weekendy wyluzujcie, imprezujcie i bawcie się.. we are YOUNG! ;-D
Dzisiejszy outfit of the day zrobiłam, ponieważ zbliżają się chłodniejsze dni,także wyciągamy sweterki i kurteczki powoli.. chyba w tym pójdę jutro do szkoły, ale bez tej opaski, bo  na czole mi sie odbija gumka ;-D Podoba Wam się taki zestaw? Lubicie tego typu sweterki? Bo ja uwielbiam..:) A co do tej torby to jest ta z nagrania, jednak jej nie wymieniłam, przekonałam się do niej, zwłaszcza, że jest bardzo pojemna ;-)
A na zdjęciach dzisiaj jest trochę lodów, uwielbiam lody i tak sobie pomyślałam, żeby było troche śmiejszniej, ciekawiej to zrobimy z nimi zdjęcia ;-D

Sweter- oodji 
Spodnie- stradivarius
biżuteria- house
buty- wojas
torba- house
Dzisiejsze zdjęcia troszke inne są, co? Ale mam nadzieje, że i tak choć trochę Wam się podoba :)
Od kąd założyłam ask, fanpage to ilość komentarzy tu pod notką się zmiejszyła, bo komentujecie na innych profilach, ale prosiłabym, żebyście nie zapominali o najważniejszym miejscu- o blogu ;) Chcę znac Wasze opinie o notkach, żeby wiedzieć jakie pisać w przyszłości czy też co poprawić\ czego dać więcej :)
Kolorowych, maniowych snów, Dobranoc ;)

wtorek, 4 września 2012

The End of Summer- Co zabieram do szkoły?

Cześć Wszystkim!
Wakacje dobiegły końca, ciekawe czy ilość zgonów się zwiększyła?....... ale suche :D
To na poważnie.. Mamy pierwszą notką po wakacjach, pomyślałam, żeby zrobić ją o szkole, skoro zaraz będzie ona codziennością :) W Filmiku pokażę Wam co mam w szkolnej torbie :) Przy okazji w komentarzach możecie napisać co jego zdaniem obowiązkowo powinno się znaleźć w szkolnej torbie\ co się u niego znajduje :)
A w nowym roku szkolnym życzę Wam wszystkim nowego, długiego zapały na nauki i motywacji na same 5 i 6 :D Sobie życzę, abym znalazła jednak sporo wolnego czasu na pisanie dla Was notek, chyba będę zbierać materiały w niedziele, pisać notki a w tygodniu tylko publikować, taki patent sobie wymyśliłam, bo od września mój czas wolny skróci się maksymalnie, dlaczego? Podświadomie zdecydowałam się na kontynuacje pracy w CCIG także niedługo wracam, bo wprawdzie nie odeszłam, tylko wzięłam urlop na miesiąc a teraz zamierzam chodzić w soboty i może ze 2 razy w tygodniu po szkole na 2h, do tego dochodzą korepetycje, w tamtym roku też brałam, ale w tym muszę poszukać nowych, z matematyki i chemii, jakby tego było mało zapisuję się na kurs języka angielskiego, fajnie? oby! Takżeee sama sobie współczuję, mam nadzieje, że to nie oznacza końca życia towarzyskiego! ;-)
Przechodząc do filmiku i kończąc moje zacne wypociny wyżej, oby Wam się spodobał, nagrywany w HD ;-D
I przepraszam za serwiz youtube, ale ten filmik ze względu na swoją jakość i długość wgrywał się po prostu wieki, dlatego notka pojawia się tak późno z czym czuję sie bardzo źle ;(

Na którą mieliście rozpoczęcie? O której jutro pobudka? U mnie o 5:30.. love ♥
Chcecie jeszcze tego typu filmiki? A może macie jakieś pomysły? ;-)
Wysyłajcie dalej prace na konkurs, czekam do 08.09.2012 zwycięzcami będą osoby z najlepszymi pomysłami ;-)
Kiss&Hug

sobota, 1 września 2012

Outfit na koniec wakacji

Cześć mordeczki, co u Was słychać? Jak czujecie się ze świadomością, że już koniec wakacji i w poniedziałek rozpoczęcie szkoły? ;) Osobiście z jednej strony jestem załamana, bo kocham spać a od poniedziałku moja pobudka nie będzie wyglądała jak w ostatnim czasie, bo niestety znacznie wcześniej, o 5:30!! Oprócz tego koniec z wolnym czasem, totalny the end, jakby tego było mało.. koniec z koncertami, obiecałam sobie że w roku szkolnym nie będę jeździć, tak jak rok temu, miałam półroczną przerwę :) Grrah! A tą drugą, lepszą stroną w szkole jest to, że jak każdy mam w niej znajomych, z którymi będę widywała się codziennie, wspólne wypady, wybryki i oczywiście.. nasza kochana.. edukacja.. będziemy się wszyscy pilnie uczyć, prawda? ;-)
Macie już w ogóle wszystko do szkoły? Mi brakuje jeszcze torebki, ekhm.. torby iiii książki do niemieckiego, ale w sumie nie wiem czy ją kupować, bo i tak niemieckiego w domu się nie uczę, nie lubię tego języka i to się nie zmieni, w przyszłości jakoś specjalnie mi się nie przyda, bo radzę sobie z angielskim :) Dobra koniec zanudzania o książce z niemca.. lol ;-D
Dzisiejszy outfit jest dość letni, ponieważ chciałam, żeby był wakacyjny, tak tak wiem że wakacje dobiegają końca, mimo to mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Spodenki- Bershka
Bluzko- gorset- Bershka
Sweterek- H&M
Buty- Bershka
Wisiorek, łańcuszek, pierścionek- House
 

Oczywiście głupie miny to moje drugie imie.. no comment:)
Więcej na fanpage!
Może być? :-)
Do następnego!!!