czwartek, 2 stycznia 2014

2014!!

Wszystkiego najlepszego w nowym roku, dużo motywacji do nauki i wszystkiego czego potrzebujecie! Miłości, szczęścia i zdrowia :-)
Dziś dłuuugo spałam żeby odespać sylwestrową i to, co działo się przed i po sylwestrze, a były to dość nieprzespane nocy, gdyż sylwka spędziłam aż w Kielcach na świetnej zabawie w stylu New York XX wieku z moim kochanym Krzysiem.. Trzeba było wstać o 4 i wyjechać żeby wcześnie być na miejscu, miałam w planach kupić w galerii jakaś sylwestrową sukienke, ale niestety nic nie było ciekawego. Całe szczescie że w zapasie mialam zestaw na zabawe, w który własnie sie odziałam :)
Przygotowania, zabawa i pierwszy dzień 2014roku niżej w zdjęciach, enjoy ;)
Zabawa sylwestrowa rozpoczęła się o godz 20:00 uroczystą kolacją, która składała się z dań niżej pokazanych, choć wszystkiego nie byłam w stanie zjeść, po pierwsze było tego za dużo a po drugie przystawką był biedny jelonek..;(

 
Nie do końca widac to na zdjeciach ale sal było trzy. Jedna do tanczenia, druga ze stolikami do jedzenia a trzecia też, ale dla VIP'ów, gdzie btw. również my jadaliśmy, ale tylko dlatego, że w pierwszej sali nie było miejsc i usadzono nas w sali VIP :DDD hahaha
Prowadzącym był Pan Borek, sportowy spiker\prezenter (czy jakoś tak?:)) a muzykę zapewniał zespół na zywo czaban band :) Bylo naprawde świetnie, muzyka też nam przypasowała, z racji że były to w większości american english songs :)
No to tyle, mam nadzieje, że wy również spędziliście sylwestra równie wesoło jak ja, Paa! ;)

19 komentarzy:

  1. ten krzysiu to twoj chlopak ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasujeecie do siebie Maniuu <3 Świetnaa notkaa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń w nowym roku.
    Szczęścia !

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Maniu, zrób proszę boyfriend tag!

    OdpowiedzUsuń
  5. super notka, lubię czytać to co piszesz :*
    ile ma lat ten tajemniczy Krzysio? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam postanowienia noworoczne? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D nie wiem czy wysłał się mój poprzedni komentarz ... :D jak tam postanowienia noworoczne? OBSERWUJĘ! na fotkach zauważyłam, że mamy podobne pokoje, a co za tym idzie doskonały gust ^^

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego nowego roku! Czy on jest twoim chłopakiem???

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na nowy rok. Wyglądasz jak gwiazda. I oby więcej notek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki ;)) Najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że zabawa była wspaniała ;)
    wszystkiego DOBREGO kochana ♥

    http://wiskaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. <333 amazing post !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego ;) Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  15. Heej, skradłam jedno Twoje zdjęcie na bloga na rzecz postu inspiracje, oczywiście podpisane :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post <3


    ps. jak znajdziesz czas wpadnij do mnie :

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    Będzie mi miło kiedy zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)