czwartek, 2 stycznia 2014

2014!!

Wszystkiego najlepszego w nowym roku, dużo motywacji do nauki i wszystkiego czego potrzebujecie! Miłości, szczęścia i zdrowia :-)
Dziś dłuuugo spałam żeby odespać sylwestrową i to, co działo się przed i po sylwestrze, a były to dość nieprzespane nocy, gdyż sylwka spędziłam aż w Kielcach na świetnej zabawie w stylu New York XX wieku z moim kochanym Krzysiem.. Trzeba było wstać o 4 i wyjechać żeby wcześnie być na miejscu, miałam w planach kupić w galerii jakaś sylwestrową sukienke, ale niestety nic nie było ciekawego. Całe szczescie że w zapasie mialam zestaw na zabawe, w który własnie sie odziałam :)
Przygotowania, zabawa i pierwszy dzień 2014roku niżej w zdjęciach, enjoy ;)
Zabawa sylwestrowa rozpoczęła się o godz 20:00 uroczystą kolacją, która składała się z dań niżej pokazanych, choć wszystkiego nie byłam w stanie zjeść, po pierwsze było tego za dużo a po drugie przystawką był biedny jelonek..;(

 
Nie do końca widac to na zdjeciach ale sal było trzy. Jedna do tanczenia, druga ze stolikami do jedzenia a trzecia też, ale dla VIP'ów, gdzie btw. również my jadaliśmy, ale tylko dlatego, że w pierwszej sali nie było miejsc i usadzono nas w sali VIP :DDD hahaha
Prowadzącym był Pan Borek, sportowy spiker\prezenter (czy jakoś tak?:)) a muzykę zapewniał zespół na zywo czaban band :) Bylo naprawde świetnie, muzyka też nam przypasowała, z racji że były to w większości american english songs :)
No to tyle, mam nadzieje, że wy również spędziliście sylwestra równie wesoło jak ja, Paa! ;)

16 komentarzy:

  1. ten krzysiu to twoj chlopak ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasujeecie do siebie Maniuu <3 Świetnaa notkaa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń w nowym roku.
    Szczęścia !

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Maniu, zrób proszę boyfriend tag!

    OdpowiedzUsuń
  5. super notka, lubię czytać to co piszesz :*
    ile ma lat ten tajemniczy Krzysio? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam postanowienia noworoczne? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D nie wiem czy wysłał się mój poprzedni komentarz ... :D jak tam postanowienia noworoczne? OBSERWUJĘ! na fotkach zauważyłam, że mamy podobne pokoje, a co za tym idzie doskonały gust ^^

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego nowego roku! Czy on jest twoim chłopakiem???

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na nowy rok. Wyglądasz jak gwiazda. I oby więcej notek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki ;)) Najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że zabawa była wspaniała ;)
    wszystkiego DOBREGO kochana ♥

    http://wiskaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego ;) Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heej, skradłam jedno Twoje zdjęcie na bloga na rzecz postu inspiracje, oczywiście podpisane :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)