piątek, 27 grudnia 2013

Święta, Święta i po Świętach | Drugie urodziny bloga!

Cześć!
Dzisiaj 27 grudnia, czyli dokładnie 2 lata temu napisałam tu pierwszą notkę, wybiły pierwsze wyświetlenia i pierwsze osoby weszły na strone, pełna ekscytacji byłam ciekawa jak długo to potrwa i czy rzeczywiście będzie warto... było! Wszystkiego najlepszego dla Was, a sobie życzę więcej czasu i nowych pomysłów na notki :)

Święta minęły, ja przybrałam na wadze, spędziłam duużo czasu z rodziną i oddałam się christmasowej atmosferze :) Mam pare zdjęć z mojej wigilii, jednak na żadnym nie ma mnie ani mojej rodziny :)
Pod choinkę zawsze robię prezenty swojej rodzinie, uwielbiam to! Kupowanie, pakowanie prezentów to coś co uwielbiam robić w świąteczny czas :) Mamie pod choinkę dałam śliczne perły z W. Kruk które zawsze chciała mieć, jednak nigdy sobie nie kupiła prawdziwych i bieliznę, tacie bezprzewodowe słuchawki sony (uwielbia słuchac muzyki:)) i świetną czapkę jak na Syberie :) Maksiowi wygodne (''coś'' bo nie wiem jak to nazwać) do spania, co widzać na zdjęciach poniżej. Dziadkowi sweter a cioci zestaw bielizny...
Najbardziej chyba lubie patrzec na reakcje kiedy wszyscy otwierają prezenty! :)
Okropnie sie obżarłam w te święta, ale ten raz w roku chyba można :)
Mam nadzieje że Wam święta róznież minęło miło i rodzinnie ;)