piątek, 20 grudnia 2013

Sposoby na nauke | Przygotowanie do matury

Cześć :) Dzisiejszy dzień jest dość mroźny, a ja dopiero wróciłam do domu i jestem okropnie zmęczonaaa! Na szczęście wczoraj zmontowałam i dodałam filmik na YT który miał się pokazać nieco wcześniej, jednak robię to dopiero dziś.. Nie mam dużo do pisania, filmik mowi sam za siebie. Jeśli się podoba to łapka w góre :) EJNOYYYY :)
                 

Dziś ostatni dzień szkoły, więc jutro zapewne zaczną się ostre przygotowania do świąt.. sprzątanie, gotowanie, dekorowanie itp... A JA NAWET NIE MAM CHOINKIIIIIII hahaha :)
Merry Christmas! xx

8 komentarzy:

  1. piszesz tylko podst z ang? i z bio podst czy roz?

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham twoje filmy :D czekam juz na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe sposoby na naukę

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piszesz mature z chemii ? przeciez tez jest potrzebna na medycyne, nie wspominajac o fizyce w niektorych miastach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Maniu, jakiego masz iphona? 4?5?
    Polecasz ogólnie? Warto zainwestować?
    Dobrze się pisze sms?

    OdpowiedzUsuń
  6. http://burgundyvelvet.blogspot.com/


    Uwielbiam Cię i Twoją urodę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post/filmik :)
    Ps. Zajrzyjcie na mojego bloga: migda321.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)