czwartek, 20 lutego 2014

Moja Szafa

Cześć, niżej przedstawiam nagranie dotyczące mojej szafy.. Nie pokazywałam się w nim, bo po prostu źle się czuję :/ Co do strony z ubraniami to muszę z tym jeszcze jednak poczekać, ale wkrótce pojawi sie link i będzie można taniuśko zakupić moje ubrania, których w ogóle nie zakładałam, albo które założyłam, ale do zdjęć, bądź noszone, ale w dobrym stanie... ;)
Mam nadzieje, że u Was wszystko dobrze, zdrowie dopisuje i kazdy dobrze rozpoczął nowy rok ;)
Ja uczę się juz do matury, szybko czas mija, baardzo szybko... mam nadzieje, że uda mi się zdać tak, żeby dostać się tam, gdzie chce :D
Niżej fotki mojego kochanego Maksia, który 14 lutego skończył 9 latek ;)
                                     

Baaaardzo kocham tego pieska! <3 br="">

3 komentarze:

  1. Maksiu słodziak na maxa :3
    Szafe masz bardzo wysoką, i ten nowy układ mebli bardziej mi sie podoba :) Jak wystawisz ciuchy to daj znac, podoba mi sie twoj gust wiec pewnie cos sobie wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna szafa :)

    zapraszam http://burgundyvelvet.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej cenie. ta szara luźna bluza ? I podkoszulki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)