niedziela, 31 marca 2013

Get ready with me!

Witam wszystkich :)
Mamy właśnie pierwszy dzień świąt, więc każdy zapewne czuje sie wypoczęty i leniuchuje z pełnym brzuchem do góry? ;)
Wczoraj chciałam zrobić LIVE na YouTube z okazji 700like, niestety rozchorowałam się i nie mam głosu, dziś jest nieco lepiej, dlatego wziełam sie za nagrywanie filmiku ;)
W opisach filmikow na YT był własnie ten- Get ready with me, tak więc w przerwie po śniadaniu poszłam do łazienki i nakręciłam to, jak zazwyczaj szykuję się do wyjścia, choć cyrkiem mogę nazwać moje malowanie oczu eyelinerem na tym wideo ;-D haha! no trudno :)
A odskakując od tematu dzisiejszego filmiku, chyba będę zmuszona zablokować komentowanie na blogu ;((! Od jakiegoś czasu tworzy mi sie ogromny spam, tj. mnóstwo komentarzy pisanych przez boty (tak to sie chyba nazywa) przez  co kasując je często zdarza się mi się kasować komentarze pisane przez Was.. I nie jest to nawet do 10komentarzy dziennie a dochodzi nawet do 100 takich, co gorsze- często dopisywane są do tego strony +18 :)) Wiem, że można temu zaradzić wprowadzając wpisywanie kodu przy dodawaniu komentarzy, jednak to jest niewygodne dla komentujących, sama nie lubie tego wpisywac, zwlaszcza że kody często są nieczytelne..;c
Nie lubie notek bez zdjęć, wiec wstawiam jeszcze hair time z Łodzi ;)

 So, get ready with me! ;)  
                                    
     
W planach mam sporo filmików, wkręciłam się ostatnio :D Jeśli macie jakieś pomysły i sugestie to piszcie śmiało! ;-)
M.