czwartek, 4 kwietnia 2013

Obozy Młodzieżowe 2013 firmy FunClub

Cześć wszystkim! Mamy już kwiecień, więc juz naprawde niewiele zostało do wakacji! ;)
 Jestem przekonana, że nie jeden maniowy czytelnik zastanawia się gdzie pojechać ;-D
Otóż nagrałam filmik, którym mam nadzieję, że przybliżę Wam nieco obozy młodzieżowe firmy FunClub, abyśmy wszyscy cieszyli się wspaniałymi wakacjami ;-)
Ja, jak już Wam mówiłam wybieram się do Francji (2dni) oraz Hiszpanii (9dni) ale o tym też w filmiku.. ;)
Pokażcie swoim rodzicom, wybierzcie obóz, i rezerwujcie, im szybciej tym taniej!! ;)
Wiem, że już pare osób się na to zdecydowało i odpowiadając na większość Waszych pytań, które do mnie docierają, to tak spokojnie sa jeszcze miejsca, zresztą na stronie każdego obozu przy terminie jest podana ilość miejsc..;)
Link do obozów KLIK
Link do mojego obozu  KLIK
enjoyyyyyyyyyyyy ;)



Wyłączyłam komentowanie, ponieważ mam jakiegoś złośliwego bota, czyli spam mi przybywa w ogromnej ilości.. pytania kierujcie na facebooka, aska, (linki po lewej stornie bloga) poczte, bądź zostawcie komentarz pod filmikiem na YT ;)

Macie pomysły na filmiki? Jestem otwarta na Wasze propozycje, pamiętajcie!! ;)
Mania xx