piątek, 12 kwietnia 2013

Call me maybe, guys!

Cześć!! ;-)
Dzisiaj nie wiem z jakiego powodu mam bardzo dobry humorek, może to dlatego, że zamiast iść dziś do szkoły poszłam sobie na plan teledysku Patty? Haha było ogólnie całkiem fajnie, chociaż jeśli chodzi o amą Patty to nie nastawiłam się do niej pozytywnie, podobnie jak reszta osób, które były tam aby wystapić w teledysku ;) Poszłam tam z czystej ciekawości i nowego doświadczenia..;)
No więc wracając do tego humoru... Skutkiem było nagranie przeze mnie paru filmików, jeden z nich Waaam przedstawiam ;-D Taaak, wiem już raz nagrywałam call me maybe i to jeszcze wtedy kiedy nikt tego nie znał, nawet chyba teledysk jeszcze nie był wydany, ale lubię tą piosenkę i poza tym tamto nagranie nie jest publiczne, wiec nie każdy je widział...
Tak więc dzis mało ambitna i ''produktywna'' notka, ale nie mam czasu na robienie czegos ekstra, moze jutro.. dziś nagrywałam filmik, na prośbę czytelniczki, jednak nie wiem why nagrał mi się bez głosu, a było 11 minut -_-
soooo keep smiling and enjoy it! xo!