niedziela, 19 sierpnia 2012

woman in black

Cześć wszystkim!
Wczoraj byłyśmy z Martą, Eweliną i Komarem na koncercie zespołu Perfect i na kabarecie Moralnego Niepokoju. Bawiłyśmy się naprawdę dobrze, jednak to nie była zasługa występujących na scenie :D
Wygłupy, wygłupy i jeszcze raz wygłupy :) A kiedy wróciłyśmy do mnie do domu to włączyłyśmy sobie film i poszłyśmy do łóżka :) Oczywiście nie mogło zabraknąć naszych ulubionych deserków lodowych z owocami, polewą i bitą śmietaną.. mmmm kochamy je! ♥
Dzisiaj już dziewczyny pojechały do siebie a ja tak bezproduktywnie przegladam fejsa, wchodzę na bloga i patrze, że ostatnia notka była dodana 4 dni temu.. oj oj, chyba ktoś zapomniał napisać notki?!?! Wybrałam COŚ z szafy i napisałam do Klaudyny ''dziś, 14:30 tam gdzie zawsze'' Nooo i mamy notkę ;)
Z szafy chciałam wziąć coś, co by sie różniło od pozostałych outfitów na blogu.. Pomyślałam, że skoro zawsze dobieram wszystko, żeby kolor się nie powtarzał to dziś założyłam biały top i reszta wszystko czarne z białymi\ beżowymi dodatkami ;-) Dlatego właśnie post nosi tytuł woman in black :D Jak Wam sie podoba?



Jeszcze wczoraj dostałam na e-mail wiadomość z zapytaniem od Kasi, jak upięłam włosy na nagraniu z maseczką błotną.. a więc odpowiedz tu , bo w słowach trudno to opisać-

                                                                                
Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis się spodobał?
Pisałam Wam na fanpageu, że w piątek byłam na profesjonalnej sesji zdjęciowej, na którą zaprosił mnie fotograf z MaxModels, efekty niedługo zobaczymy, zdjęcia mam dostać do tygodnia :)
To chyba tyle.. Aaa właśnie! Niedługo nagram odpowiedzi na Wasze pytania, więc do 22/08/12 możecie jeszcze przesłać pytania, do których odpowiedzi chcecie usłyszeć w nagraniu, ślijcie na themaniashow@op.pl
Widzimy się w Złotoryi? ;-D
xoxo

25 komentarzy:

  1. ups, buty fatalnie dobrane ;/
    ale spódnica ok ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Złotoryja.. niby wszystko jest. ale dojazdu nie ma... a raczej odjazdu... Jedzie coś stamtąd do Twojego Wrocławia? Bo z Wrocka do Krk to już coś się znajdzie.. ale ok.22 nic nie ma.. Pfff... jak nie znajdę to nie pojade. ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba chyab jechać ze Złotoryi busem do Legnicy i potem pociagiem..
      Ja tym razem z managerem nie jade, tylko własnie cugiem, bo tak się chcemy z koleżanką przejechać, a wracamy na drugi dzień.. myślę, że nie będzie problemu:)

      Usuń
    2. No to dzięki :) poszukam, poszukam ;)) Oby się coś znalazło! Mam nadzieję, dozo w Złotoryi!

      Usuń
  3. buty zmieniłabym na szpilki. czarne najlepiej. vansy do spódnicy skracają Ci stopy i nogi... a sówkę bym wyrzuciła chyba i nie dodawała biżuterii. ale ogólnie efekt jest fajny :)

    zazdroszczę spódniczki ^^

    http://makeyourselfbraver.blogspot.com/
    liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no niezle, ktoś krytykuje a nawet nie wie co xDDD
      mania dobra.;dd

      Usuń
    2. To są trampki , vansy to te co ma Mania z 'Vans of the wall' :)

      Usuń
    3. No dobrze...
      to trampki, ale że sa podobne do Vansów, to potocznie tak się je nazywa :) aczkolwiek, nie pasują ;/, więc krytyka by pozostała (@Anonimowy).

      Usuń
    4. jacy czepialscy .... a ty mania nie musisz podkreślać że TO NIE SĄ VANSY

      Usuń
    5. dzięki :D

      Usuń
    6. to sa zwykle szmaciaki :D

      Usuń
  4. Generalnie, outfit średni. Podoba mi się chustka na głowie, tez lubię nosić właśnie w ten sposób :D I sówka <3 Uwielbiam ją :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast sowy walnęłabym jakiś krzyż (chyba, że tego nie lubisz).
    Spódniczka jest świetna, aa i zamiast marynarki ubrałabym sweterek :)
    Bardzo fajnie, że dodajesz outfity - zawsze to lubiłam. Jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie średni ten outfit .Masz krótkie nogi i dodatkowo sobie skracasz.Sama zobacz jak to wyszło.Nie mogę się doczekać tych zdjęć z sesji.Z twoją urodą napewno są śliczne. Bye ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. sprawdź pocztę Mania! ;) Wiki

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz grać w meczu na zlocie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dozo w Złotoryi!!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Maniaaa, widziałaś gdzieś jakieś ładne sukienki, bo potrzebuje na ślub? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czy chcesz bardzo elegancką czy na luzie.. Śliczne widziałam w Stradivariusie, do kolana, przewaznie na szelkach a że teraz są mega przeceny to możesz tam takie kupić naawet za 30zł :)
      Aaa taka śliczna była na wystawie w Orsay biała a perełkami, 150zł chociaż moze być nieco za poważna.. ale ogólnie teraz na pewno coś znajdziesz :)

      Usuń
  11. Hej Mania :) chcialam zapytać czy ze zlotu EF24 będzie kręcić relację, wywiady z fanami czy coś tam? :D I wgl. orientujesz się gdzie tam jest nocleg, bo wykupiłam a nie wiem nawet gdzie :D a żadnych info nie mogę znaleźć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia..
      Nie jestem ze Złotoryi więc nie pomogę..

      Usuń
  12. dziwne, że sami anonimowi tu piszą...

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się naszyjnik ze sową:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Maniu po raz kolejny! Chyba moim zwyczajem stanie się komentowanie stylizacji ,,od tyłu". Darzę Twoją osobę wielką sympatią, ale jeśli chodzi o outfity, które tutaj prezentujesz postaram się być w 100% obiektywna. Może zaczniemy od plusów, spódniczka baaardzo mi się podoba, może dlatego, że uwielbiam motyw z krzyżami jednak połączenie jej z marynarką już nie przypadło mi do gustu. Na moje oko coś mi nie gra, może te dwie rzeczy różnią się w zbyt wielkim stopniu teksturami. Mam wrażenie, że spódnica w tym połączeniu nie moża w pełni rozwinąć ,,swoich skrzydeł". Na pewno wiesz co mam na myśli:-) Te buty naprawdę nie pasują, na pierwszy rzut oka widać, że spódniczka gra tu główną rolę i wszystko powinno być jej podporządkowane. Buty wchodzą jej zwyczajnie w paradę. Na Twoim miejscu założyłabym klasyczne czarne szpilki na baaardzo wysokim obcasie. Albo zaszalej i załóż obcasy w innym kolorze, próbuj na wszelkie możliwe sposoby:-) Jak już ktoś wspomniał wyżej, sówkę na szyi zamieniłabym na krzyż. Sowa zwyczajnie nie pasuje i psuje cały klimat, jaki tworzy spódnicza. Trzymałabym się motywu krzyży:-) Może dziś jest trochę ostrzej, ale chcę Ci dokładnie powiedzieć w jaki sposób Twój strój mogą odbierać inni. Pozdrawiam serdecznie!
    Tyra_06

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)