środa, 15 sierpnia 2012

OOTD.. oryginalnie- w stogu siana! ;)

Cześć!
Tytuł posta mówi swoje a jeszcze coś dodaję w filmiku niżej, więc tu już pominę ten temat.. :)
Taka ładna pogoda dzisiaj za oknem, że szkoda było siedzieć cały czas przed komputerem, wybrałyśmy się z Klaudyną na rowery, przy okazji miałyśmy porobić zdjęcia.. Jedziemy, jedziemy i myślimy w jakim miejscu? Chciałyśmy jakieś oryginalne i.. patrzymy- siano, multum siana.. :D Zaciesz na twarzy i idziemy robić zdjęcia ;-D
Hahaha no troche mis ię to siano powbijało w nogi, mam pocharatane, ale spoko, żyje ;-D
Śmiesznieeee, outfit w sianie.. zalatuje wioską ;-) Super, ja tam się cieszę.. :)
A tak btw. to caaaały czas myślę nad nagrodami w konkursie, kiedy juz je będę miała to od razu Was poinformuj o konkursie w notce i na fanpageu.. Od razu mówie to nie będzie taki konkurs jakie zauważyłam sa na innych blogach typu; podaj swój adres email pod notką, polub mój FP, zostań obserwatorem, dodaj trylion komci, to wygrasz.. NIE NIE NIE! ;) U mnie będzie liczyła się kreatywność i pomysł, oczywiście coś związanego z blogiem, przygotujcie się, mam nadzieję, że dużo osób weźmie udział w konkursie!! :)
ciumciumcium..

bluzka- house
spodenki- stradivarius
biżuteria- house
okulary- new yorker

Jak się podoba? Ja ostatnio zakochałam się w tych bluzkach z kołnierzykami, są przesłodkie! ♥
Kto z Was będzie na zlocie w Złotoryi? Bierzecie nocleg? Spowiadać się! ;-D
See U thereeeeee :)

35 komentarzy:

  1. masz zajebistego fotografa, zdjecia wyjebane w kosmos! ;D
    a ty to powinnas byc jako lekarstwo dla ludzi, bo tylko oglądam te twoje filmiki i od razu mi sie humor poprawia, zajeste są, ty to jestes... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę się czepiać, ale na zdjęciach jest słoma nie siano ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wieeem, ale tak brzmi lepiej a miałam nadzieje, że sie nikt nie kapnie :D

      Usuń
  3. Dziękuję za pozdrowienia :) dlaczego na filmiku masz 2 paznokcie pomalowane? czyżby przerwa w zmywaniu na nakręcenie filmu? :) oczywiście, że nocuję w Złotoryi :P a wiesz może, czy planowane jest później jakieś after party? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę♥ bardzo :)
      Wcześniej sobie zdrapywałam lakier, jestem od tego uzależniona, dlatego lakier na moich paznokciach długo nie potrzyma..:)
      After Party? Psychomafia na pewno będzie miała, chociaż ja w nim uczestniczyć nie będe, więc nie wiem, bo zamówiłam nie ten nocleg, gdzie oni mają, haha no.. i tak w sumie nawet nie wiem czy zostane tam gdzie mam zaklepany, czy pojade do domu :D

      Usuń
    2. do Duszników się nie wybierasz jeśli piszesz, że wracasz? :P

      Usuń
    3. No własnie nie wiem..;p
      Na 100% planuję Zlot i Kobierzyce a dalej to chyba spontan :)

      Usuń
    4. Ja jeszcze zostaje na Dusznikach i Kobierzyce obowiązkowo. :) Jeśli jest blisko, to oczywiście lecimy. :) W sumie ja od pewnego czasu dokładniej od Piasków zaczęłam interesować się tak bardzo Ewą i taki zlot to fajna integracja :) Mogłabyś przecież zostać z nami :D

      Usuń
  4. A jaki wzielas nocleg ? ten za 26 czy 16 :P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie ten za 16, bo taki mi na emaila przyszeł.. ale whatever :)

      Usuń
  5. A reszta ma ten inny czyli za 26 ;P? oj, ale poradzisz sobie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak poznalas tego swego managera ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki Mania za pozdr :P filmik pozytywny, zdj śliczne a bluzki z kołnierzykiem, masz racje przesłodkie :) <3 pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. I love ur tank top. it's adorable.

    satmahayu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nareszcie jakiś fajny zestawik :D
    a pokażesz swój rower?

    OdpowiedzUsuń
  10. -Kupiłam dwa piękne lakiery. GDZIE ONE SĄ!? hahahaha ;DDDD, jaki bulwers ;D i te twoje nałogowe ,,prawda?"
    Jak ja uwielbiam twoje filmiki! A tak wgl to menago masz przedniego! Tylko pozazdrościc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te bluzki są fantastyczne. Ślicznie wyglądasz, ale ja bym założyła czarne spodenki, bo te z wycieru jednak trochę nie pasują. A i fajnie, że zrobiłaś sobie koczek;* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mizdzysz dziewczyno ! :)
    dzieki za pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. - GŁOŚNIEJ!
    - Pozdrawiam...
    - I weź tu z takim gadaj, nie?
    ;D hahahaha, rozwalasz ;D
    Pozytywna bardzo notka ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mania dziękuje za pozdrowionka które aż mnie dwa razy pozdrawiałaś :)Bardzo mi miło :)Fajnie, że dzień jak zawsze miałaś udany no i wycieczkę :D Wpadaj do mnie do Rzeszowa częściej. Pamiętaj, że jesteś miłe widziana :) u mnie w domu wszyscy Cie lubią i pozdrawiają :)pozdrowionka dla Krisa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzeczka sliczna, tez sie w takich wlasnie zakochalam... i czaje sie na ta twoja w house, tylko ze na biala :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozytywny filmik :) Aż jestem mile zaskoczona :D Bluzeczka mi się nie podoba, ale są gusta i guściki ;0 Ale sesja fajna, bardzo oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ze wsi i razi mnie jak ktoś nie umie odróżnić słomy od siana ! :| To niech w ogóle nie popisuję, gdzie to było robione .
    Czepiam się wiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam twojego bloga już dosć a dopiero dzisiaj zauważyłam że masz 16 lat ;o Nie wiem jakim cudem. Kurczę z wyglądu zawsze myślałam że masz ok. 20 lat ;) ps. Zdjęcia bardzo ładne;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahah, świetny filmik :D Bardzo pozytywny :) I dziękuję za pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ;) musimy sie kiedys razem na koncercie zobaczyc! Bedziesz w Gliwicach? prosze odp!

    OdpowiedzUsuń
  22. poprosze o pozdrowienia, Marcin Mucha

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 zdjęcie jest ohohohohohoh. Za-je-bis-te! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. z przodu plecy, z tyłu plecy, Pan Bóg stworzył ją dla hecy ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne te zdjęcia.;) i fajny filmik.;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś rację- Lunch to nasze polskie drugie śniadanie :) Poniżej notka z wikipedii ;P

    Lunch (ang) – szybki, lekki posiłek spożywany w trakcie krótkiej przerwy obiadowej. Znaczeniowo, odpowiednik polskiej przekąski między śniadaniem a obiadem (drugie śniadanie), spożywany najczęściej w godzinach: 10.00-13.00.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)