wtorek, 14 sierpnia 2012

OOTD

Cześć!
Jeśli zalajkowaliście fanpage, to wiecie, że do domu z Józefowa wróciłam dopiero wczoraj po 23 no i dlatego przez ten czas nic nie pisałam, ale już dziś się za to zabrałam ;-) Ogólnie jak zawsze powrót do domu nie wyglądał jak powinien czyli Józefów--> Wrocław  tylko Józefów--> Rzeszów--> Kraków--> Cieszyn--> Wędrynia--> Trzyniec--> jakieś miasto na Słowacji :) Także wesoło :-D
Podróż mineła dość szybko szczerze mówiąc chociaż to może dlatego, że większość spałam, a kiedy nie spałam to nagrywałam dla Was filmiki bądź coś żarłam albo jeszcze śpiewałam ekhm.. fałszowałam na całego ;-D
Filmik chciałam Wam wrzucić już teraz, niestety manager wykonuje swoją robote i nie mógł mi teraz przesłać fragmentu filmiku, który nagrywałam na jego aparacie, kiedy mój się już rozładował.. Zdjęcia z naszej podróży wrzucałam co chwile na fanpage, zaraz też coś powrzucam jeszcze + zdjęcia z dzisiejszej sesji, takie które na bloga się nie nadawały (czyli unwypały) ;))
Dobrze.. No to dzisiejszy OOTD czyli Outfit of the day wygląda jak poniżej, czyli to co mam własnie na sobie ;-)
Oczywiście przy zdjęciach towarzyszył mi mój facet- Maksiu :) Podziękowania Klaudynie za fotki ;)))
Podoba Wam się? Jest to OOTD dlatego zestaw jest dość prosty:)
 top- stradivarius
spodnie- stradivarius
naszyjnik- lolita
kolczyki- KazikZMazur
pierścionek- house
buty- prawdopodobnie CCC
;-)

Wybiera się ktoś z Was w czwartek do Sosnowca na casting do Bitwy na głosy?
Mam koleżanke, która chce jechać no iii chyba z nią pojade, także czwartek mam zaplanowany ;-)
Do następnego!
xoxo


18 komentarzy:

  1. a to jeśli jesteście z Wrocławia to możecie jechać? :) Z tego co wiem na casting mogą przyjść ludzie z danego miasta bądź okolic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, wlasnie takie proste lubie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wszedzie musisz byc ? nie mozesz sobie choc raz czegos odpuscic.. masakra..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mania ledwo co wczoraj wyjechałaś rano ode mnie z Rzeszowa, a już tęsknie :((. A Tobie to dobrze bo u Ciebie piękna pogoda, a u mnie cały dzień pada i jest zimno :( w dodatku od weekendu :( a Ty się ciesz puki co wakacjami i piękną, ciepłą pogodą, bo jeszcze Ci trochę zostały :)A tak w ogóle to jak zawsze wyglądasz zjawiskowo i tak trzymaj :) pozdrowionka dla Ciebie i Klaudyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. MANIA masz super bloga, bardzo mi się spodobał tak bardzo, że jak mam czas to wchodzę na niego codziennie, ale nie podoba mi się to że tak żadko wstawiasz posty, wiem że nie zawsze masz czas no ale jak chcesz żeby pociągnął. A i jeśli chcesz żeby twój blog wytrzymał to wstawiaj cześciej takie filmiki jak ten w którym nakladałas maseczkę haha ale miałam polewke, powiedz ty masz jakieś problemy z mową?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetneeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  7. Mania co robiłaś na pre-castingu do MT? :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste rozwiązania są najlepsze ;D tutaj świetnie wyglądasz. Masz mega figurę. Co robisz, żeby taką mieć? Ćwiczysz, ograniczasz jedzenie, czy po prostu GENY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ćwicze, nie ograniczam jedzienia a wręcz przeciwnie, non stop coś jem i to takie mega kaloryczne rzeczy, lubie jeść (i sie z tym nie kryje :D)
      Dziękujęęę! ;)

      Usuń
    2. To masz szczęście :P Ja miałam tak kiedyś, teraz już niestety nie ma tak dobrze. Pięknie wyglądasz.

      Usuń
  9. bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny strój ! Bardzo fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit ;P
    Fajnie w nim wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)