sobota, 11 sierpnia 2012

Zestaw na dziś

Cześć czytelnicy! Co u Was słychać? Dzień minął spokojnie czy jednak pełen wrażeń? ;) U mnie zdecydowanie ta druga opcja, Ewelina spała dziś u mnie ostatni (drugi) dzień i pojechałyśmy sobie do magnolia Park na zakupy..
Oczywiście jak zawsze wydałam więcej niż powinnam, bo połowe wypłaty, a że teraz pracuję to doceniam wartość pieniądza więc zdaję sobie z tego sprawę haha, fajne uczucie, ale i tak lubię jak to rodzice płacą za ubrania ;-D
Ogólnie chodziłyśmy po Magnolii tak od 11 do 16, więc jestem wykończona.. a przy zakupach wiadomo, że towarzyszyły nam wygłupy, zwłaszcza jak jeszcze doszła do nas koleżanka Marta ;) Ale było wesoło i.. po naszemu ;-D
Ktoś kiedyś pytał czy nagram haul z zakupów, no więc mogę, zajmę się tym po niedzieli, bo jutro jadę na koncert EF do Józefowa.. to gdzieś koło Rzeszowa, więc troszke drogi nas czeka a po drodze wpadniemy jeszcze do Krakowa do galerii krakowskiej, tez na małe zakupy, ja chce koniecznie portfel kupić, bo w Magnoli żadnego pięknego nie znalazłam.. Jutro pobudka o 5 i wyjazd z Wrocławia po 7 oczywiście bezpiecznie.. z managerem haha ;-)
Miało być krótko a jak zwykle słowotok.. ale chciałam jeszcze coś powiedzieć (napisać).. czasem nie odpowiadam na pytania pod notkami, bo po prostu odpowiedzi na te pytania znajdziecie w notkach, albo choćby w zakładkach, czy gdziekolwiek, bądź dane pytania pojawiały się kilkanaście razy a myślę, że nie ma sensu odpowiadania pod notką tyle razy na to samo pytanie, jeśli jakieś macie,  które nie dotyczy notki a chcecie znać na nie odpowiedz to napiszcie na e-mail, zawsze dostaniecie odpowiedz a i tak myślę, że to lepsze wyjście, ponieważ nie mam nawet gwarancji, że jak Wam odpisuję pod notką to to odczytacie, oczywiście ile mogę to odpisuję.. kiss;*

 
Bluzka- Bershka
Spodnie- Bershka
Buty- Wojas
Pasek- House
Bransoletki, pierścionek- House
Wisiorek-Kazik z Mazur

Lecę się przygotować na jutrzejszy wyjazd, czeka nas dłuuga droga, ale tak jak ostatnio w podróży nagram dla Was filmiki i będę w kontakcie na fb, hope you enjoy!
Do następnego xx

19 komentarzy:

  1. też będę jutro na koncercie Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej zabawy na koncercie, wybaw sie razem z ekipa również za mnie :) heh pozdr :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjawiskowo wyglądasz jak prawdziwa gwiazda :D WOW :D Manieczka a nie za ciepło Ci jest na takie butki?:) nie lepiej je sobie zostawić na jesień, bo te sobie chyba zniszczysz jutro podczas ostrego pogo ze mną w Józefowie :D dozo jutro :) już nie mogę się doczekać kiedy się spotkamy :D pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wisiorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie , fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy z Bershki i od razu Mania wygląda jak człowiek ;)) haha a;D Nie no, nie bierz tego do siebie dosłownie, tak tylko żartuję :D hehe ^^ Świetnej zabawy w Józefowie, ja chyba pogryzę ściany ze smutku, że mnie nie będzie :( NO ale trudno, kiedy indziej się uda. Pokażesz foty ubrań, które dzisiaj kupiłaś? Fajnie by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna z Ciebie dziwuszka ;) Sympatyczna notka, z koleżankami zawsze najlepiej ;) Życzę miłego wyjazdu ! Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. ty masz swojego menagera?!?!?!?! 'oo

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie wyglądają na za duże, zrezygnowałabym też z tego paska. Poza tym świetnie, trochę à la hipis,
    Podoba mi się taki styl, pasuje Ci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Supper zestaw! Mam nadzieję,że jakieś zdjęcia z koncertu się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Supper stylizacja :)
    Mam nadzieję,że jakieś fotki z koncertu Ewy się pojawią :*
    +
    Zapraszam na mojego bloga o Ewie!
    http://ewafarna24.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie dopasowałaś ciuchy i masz piękną cerę! tylko pozazdrościć takiego wyczucia stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw ładny :) Byłam na koncercie, kilka razy spotkały się nasze spojrzenia, ale był taki tłok, że nie było jak się dostać, a później już się sama zgubiłam. Co do koncertu... od 15 siedziałam pod barierkami, a przy Wyrwij się barierki zaczęły lecieć, trochę się wystraszyłam, więc się ich puściłam i za sekundę byłam w 4 rzędzie :// później się przesuwałam, ale przykro mi trochę było. Na żywo jesteś jeszcze śliczniejsza niż przez ekran ;* nieźle wypaliłaś z tym "Bez Cieebieeeeeeeeeee" ;DD Pozdrowienia :) Nagrywaliście relację? Bo nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Za dużo dodatków: pasek, bransoletki, naszyjnik, pierścionek - przesada moim zdaniem. Niestety nie podoba mi się zestawienie tych ciuchów. Dziura na spodniach też niezbyt pasuje. Bluzka zbyt elegancka, w połączeniu z " zadziornymi " ;p spodniami. No a buty kolorystycznie, hmmm nie bardzo. To nie hejt, tylko szczera opinia. ;) Bardzo lubię Twojego bloga, więc chciałam być szczera. Dzięki, pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie zgadzam się z większością opinii, a jestem po stronie tych negatywnych, gdyż zestaw w ogóle mi się nie podoba ;/
    moim zdaniem bluzka jest za elegancka do tych spodni, które i tak wydają mi się -przepraszam- tandetne...
    poza tym, tak jak mówił powyższy anonim, zbyt dużo dodatków, przykro mi, ale to chyba Twój najgorszy outfit :(.
    i jeszcze fryzura mogła być troszkę bardziej "ogarnięta" ^^

    PS: nie pisze tego ze złośliwości, ale dla dobra Twojego bloga.
    Pozdrawiam ;D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile kosztowały te buty? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)