środa, 8 sierpnia 2012

Oczyszczamy twarz i nakładamy maseczkę Perfecta

Hej wszystkim! :)
Notkę piszę o godzinie 00:00 bo wcześniej nie miałam czasu, żeby zmontować filmik, ale jak sami widzicie czytacie posta teraz, czyli znacznie później, bo myślę że nie ma sensu wstawiania notek po nocach, lepiej w dzień.. :)
Ogólnie wszystko jest cacy, ja czuję sie wypoczęta i szczęśliwa, bo wreszcie czuję wakacje, serio.. WRESZCIE.
Wcześniej pracowałam\ wyjeżdżałam a teraz już mam the end of work i mogę się zrelaksować.. siedzę sobie tak bezproduktywnie w domu, wychodzę z psem na spacerki, tu i tam, a dziś nawet zrobiłam większe porządki.. w końcu :) Nawet wstawiłam Wam fotkę na fanpageu jak akurat myłam gitare, haha spontan! ;-)
Cieszę się, że ładna pogoda dopisuje, trzeba się wybrać na basen, koniecznie! ;) Jest tu ktoś z Wrocławia? Jeśli tak, to chodzicie na ten odkryty basen na ul Wejherowskiej? Słyszałam, że jest super, więc planuję wybrać się ze znajomymi, ponoć dużo osób tam chodzi, że nie ma gdzie się rozłożyć, oczywiście jakbym poszła to i notka by się z tego wypadu pojawiła.. coś w stylu ''top się w basenie.. z Manią'' ;-D jeeej w nocy to już tylko sucharami wale, takimi że aż tosty.. :|
Aaaaa, 10 sierpnia dostaję swoją wypłatę, tak naprawdę w czerwcu mało pracowałam, wiec wypłata duża nie była, ale za lipiec już jest coś tam więcej, więc traktuję to jako moją pierwszą prawdziwą w życiu wypłate no i żeby to uczcić idę na zakupy oczywiscie :D Jednak mam nadzieję, że mimo tego zakupowego szału za bardzo się nie pochłonę i będę rozważna, żeby wszystkiego na raz nie wydać, bo skonczy się kolekcja jesienna i zaraz będzie zimowa <3 ale="ale" czego="czego" nbsp="nbsp" nie="nie" od="od" p="p" rodzice="rodzice" s="s" sumie="sumie" te="te" w="w">Także niedługo nowe outfity! :)
Do rzeczy..
Dziś jak sobie sprzątałam w pokoju znalazłam w moim kuferku z kosmetykami meseczkę na twarz, szyję i dekolt, więc sobie pomyślałam, że nagram filmik zastoswania owej maseczki, bo w sumie i tak była potrzeba na nowa notkę a nie lubię Was zaniedbywać..:)
No to tak.. maseczke zakładałam jakoś 5h temu a nadal moja cera jest mega nawilżona, podoba mi sie ta maseczka, polecam wszystkim, którzy mają suchą cerę, bo serio działa.. :) A jak ją nakładałam i co robiłam przed- zobaczcie sami! ;-)

Jak Wam się podobało? I co? Śmiech Wam towarzyszył? Haha :)
Noooo i kto z Was będzie w Józefowie\ Złotoryi\ Kobierzycach? ;-D
See U!

24 komentarze:

  1. Ja jadę do Złotoryi i do Kobierzyc!:D Do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mania ja będę w Kobierzycach, chciałam na zlocie być, ale niestety... brak miejsc :( Wrocław najlepszy, hę? :) hahaa, pozdrawiam Wrocław!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz w Sosnowcu na koncercie w piątek ? : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczke wypróbuje ;)
    a w Józefowie mnie niestety nie bd ale juz się szykuję na zlot :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę w Złotoryi, Dusznikach i prawdopodobnie Kobierzyce ;D Do zobaczenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, fajnie. Mnie się b. podobało. Końcówka mnie rozśmieszyła, jak gadałaś o tych gafach itd. Józefów i Złotoryja- będę! Już się doczekać nie mogę! :)) Chociaż, jeszcze nie mam potwierdzone czy dostałam bilet i czekam, aż kilka osób zapomni zapłacić! :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mogłabyś podac linka do Twojego fanpage'a ? :) Bo szukałam, ale nigdzie nie moge go znaleźc ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście zaliczam zlot, Duszniki i Kobierzyce :) myślę i zastanawiam się nad Łodzią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczka super i fajnie ze serio nawilża, wierze ci:)
    a ja nigdzie nie jade bo nie jestem farnoholiczką haha ale i tak chcialabym cie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny film, a co robisz że masz już menedzera? Jak to sie stalo?

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo fajnego bloga z oryginalną tematyką. będę tutaj często zaglądać, obserwujemy? czekam na odpowiedź. pozdrawiam, www.PatriciaxLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wbijam do Kobierzyc :) Wiesz co, tak wchodzę na tego Twojego bloga, czytam sobie, czytam, śmieję się...i tak myślę...ile Ty masz lat? Oczywiście jeśli mogę wiedzieć? Bo tak na oko to na 17-18 wygladasz ;d
    Pozdrawiam, Pati

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja będę w Józefowie :-) I już się nie mogę doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha przeraża mnie twoje ,,NO!" w filmiku ;D 6;11 :D Uwielbiam Cię! A tak wgl to dodałaś już odp. na pyttania? Bo ja nigdzie nie widziałam na twoich postach, a ogładam systematycznie. Musiałam pewnie przeoczyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ''no'' to już chyba mój znak rozpoznawczy :)
      Póki co dodałam tylko odpowiedzi na 19. pytań nagranych w Mielnie, a reszte nagram może w czasie podróży do Jozefowa w niedziele ;-)

      Usuń
  15. Hej :) Masz fajnego bloga :) Masz może ochotę zaobserwować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam na mój blog : pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawiasz wrażenie osoby bardzo ciepłej i sympatycznej ;) Aaa i rozgadanej z tego co zdążyłam zaobserwować po długości Twoich notek wreszcie nie jestem jedyna ;) Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieje do zobaczenia w kolejnych notkach !
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w jakim programie przerabiasz filmiki?

    PS: Maniu, mogłabyś odpowiadać na wszystkie komentarze pod postami? Bo już pod kilkoma widziałam wieeeeele komentarzy bez odpowiedzi i... to smuci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Windows movie player
      PS. Większość osób jednak pisze na emaila i to tam odpisuję, tu tez się staram, ale nie robię czegoś takiego że np. na jedno pytanie odpowiadam kilkanaście razy, bo to się nazywa spamik, zwłaszcza, że nie mam pewności, czy owa odpowiedz zostanie odczytana, pewniejszą drogą jest pisanie przez e-mail, tak też jest napisane po lewej stronie, że w razie pytań bądz sugestii proszę pisać na themaniashow@op.pl chyba że pytanie dotyczy notki..

      Usuń

  18. hej! świetnie, bosko , pieknie ! :)
    załamana jestem że na zlot nie jade ;/ ale może zobaczymy sie w Kobierzycach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)