wtorek, 21 sierpnia 2012

outfit of the day

Haaalo?! Są tu jacyś Maniacy? :D
Witam wszystkich!
Dzisiaj pogoda znów nas rozpieszcza i pewnie nic nikomu się nie chce, taaa a mnie czekają jeszcze porządki i przygotowanie na jutrzejszy Zlot Fanów, kto będzie? :-)
Jakieś 10min temu skończył się TINYCHAT czyli wideo-czat! Mam nadzieję, że wszystkim się podobało? :-)
Troche wygłupów, głupich min i oczywiście odpowiedzi na pytania, super!
Dziękuję wszystkim, którzy byli :)
No tak.. to jutro mamy zlot, pewnie nie możecie się doczekać, co? Ja także, ale nie zapisywałam się ani na płukanie złota ani na piłke, jakoś nie miałam ochoty.. :) Zostajecie na noclegu? Ja przez pomyłke zamówiłam nie ten co powinnam, chociaż w sumie zamieszanie z tymi noclegami w każdym razie mam zarezerwowany ten za 16zł.. :)
A dzisiejszy OOTD wygląda tak..
(pare zdjęć nieopublikowanych tu, znajdziecie na fanpageu ;))
 Zdjęcia to oczywiście zasługa genialnej Klaudyny Szkopiak, dzięx :))

Bluzka- Stradivarius
Spodenki- Norweski H&M
Buty- Wojas
Biżuteria- Lolita
Okulary- New Yorker
Wczoraj utworzyłam profil na ask.fm a już odpowiedziałam na Wasze 440 pytań, możecie mnie o wszystko pytać i szybko dostać odpowiedź :) KLIK
Podoba się? Piszcie! 
Do zobaczenia jutro? ;-)

34 komentarze:

  1. laaaaaaaaska ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz, śliczny zestaw, boskie spodenki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ten zestaw się mi podoba(w przeciwieństwie do poprzedniego ;P). Zlot już się nastawiłam i wczoraj się okazało, że nie jadę. A bilet i wszystko było zarezerwowane ;/ No cóż, ktoś inny się ucieszy :(( Miłej zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ty jestes opalona na nogach ;O widac jak ci nieopalone miejsca wychodza spod spodenek ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mania... to nie moja zasługa tylko twoja... taka modelka hehe:) do jutra tylko nie zaśpij jak zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotki jak zawsze genialne :) Super outfit :D Wyglądasz jak zawsze Manieczka zjawiskowo :) A zdradzisz mi gdzie się tak ładnie opaliłaś czy to jeszcze opalenizna z Mielna?:)Pozdrowionka dla całej ekipy psychomafijnej :) Mnie niestety nie będzie bo mam praktyki do końca sierpnia ale baw się jutro dobrze no i pozdrów i ucałuj ode mnie Ewcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ciasnawe spodenki! ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój fajny, a własnie widzę, że 25.08. u was, w Miękini, będzie Alicja Janosz. Może się wybierzesz, tak dla funu? ;D Chyba, że po zlocie robisz maraton ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sie przejde jak nie będe miała nic innego do roboty :)

      Usuń
  9. tak gorąco i botki ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz tu Mania, masz idealną figure! <3
    W.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Maniu! Wreszcie mam chwilę i będę mogła go spokojnie poświęcić na obszerniejszy komentarz czyt. powieść.:-) Po pierwsze chciałabym Cię pochwalić ogromnie za idealnie dobrany strój, widzę Cię jak pomykasz w nim po mieście w chłodniejsze dni(na takie idealne są właśnie botki). Czy spodenki są ciasnawe? Nie jestem w stanie tego powiedzieć, trzeba wziąć tutaj pod uwagę takie aspekty, jak sposób robienia zdjęć lub ułożenie ich na ciele w danej pozycji. Kolory świetnie współgrają z Twoją karnacją, nie zapominasz o dodatkach co się bardzo chwali. Szkoda tylko, że paznokcie nie są umalowane na jakiś fajny kolorek. Dodało by to jeszcze smaczku. Przy następnych stylizacjach zadbaj o to, w końcu dłonie to wizytówka każdej kobiety:-) Byłabym wdzięczna, gdybyś przekazała radę swojemu fotografowi, by nie robił Ci zdjęć z góry. Widać to na pierwszej fotce i nie robi to dobrego wrażenia, wydajesz się być niższa i pulchniejsza. Stylizacja na wielki plus, wiadomo, że to są początki i nikt nie wymaga od Ciebie, byś ubierała się, jak znane blogerki/stylistki.:-) Pozdrawiam serdecznie.
    Tyra_06

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tyra :)
      Bardzo się cieszę z Twojego komentarza, jest konstruktywny :) Jeśli chopdzi o robienie zdjeć z góry to to był właściwie mój pomysł, fotograf zazwyczaj robił własnie z dołu, ale też zauważyłam, że to mój błąd :)
      Paznokcie.. kocham malować paznokcie na różne kolory, niestety zajmuje mi to dość sporo czasu, ubolewałam, że tam nie mam pomalowanych, ale brakło mi czasu, następnym razem będą ;)
      Dziękuję raz jeszcze,
      Pozdrawiam xoxo

      Usuń
  12. jak zawsze wyszlas pieknie ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny strój. :} buty są genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie :) świetne masz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie, nie, nie. Ten outfit mi się nie podoba;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy zrobiłabyś kiedyś Outfit dla osoby jeżdżącej konno, koniary? Nie taki sam do jazdy ale coś przydatnego jakieś ,,warstwy", coś pasującego do pogody? Jakieś takie przydatne ciuchy :) Tylko nie toczek i to wszystko do jazdy konnej, bo to wiem.

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka Mania... Świetnie wyglądasz. Zestw świetny i wgl. No my juz dzisiaj się widziałyśmy :P I dozo. może w Kobierzycach <3
    Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy to prawda, że nie jesteś już reporterką ewafarna24.com ? dlaczego ? odeszlaś sama czy cie wyrzucili ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama odeszła, to miało być dla mine coś nowego, taka próba- i była, świetnie się bawiłam, jednak nie mogłabym ciągle prowadzić wywaidów z fanami, ponieważ w roku szkolnym maksymalnie skracam sobie koncerty

      Usuń
  19. nie za ciepło na te buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mania dlaczego nie byłaś na afterze po zlocie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. After mieliśmy jeszcze w hotelu, tam chwile byłam a jak był w pubie to ja sobie spałam, bo byłam mega zmęczona.. zresztą domyślałam się że skoro ma być na nim Ewa to nie bedzie to na zasadzie afteru a bardziej 'wszyscy pchamy sie na ewke i nie dajemy jej nawet oddychac, bierzemy grafy, zdjecia, aaaa' także wolałam tego uniknąć ;)

      Usuń
  21. zupełnie nie moje kolory, więc nie do podglądnięcia ale sam w sobie jest przepiękny i oryginalny, podoba mi się :)

    Hold Up (Original Mix)

    OdpowiedzUsuń
  22. ile kosztowały te buty? Bo bardzo ładne, choć nie jestem przekonana, że nosi się je o tej porze roku, ale w końcu, nie znam sięna modzie, to nie gadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czy ty jesteś jedynaczką ?

    OdpowiedzUsuń
  24. 2nd photo - wielbłądzi palec ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobisz kiedyś sesję zdjęciową ty i twój pies? xD

    OdpowiedzUsuń
  26. I appreciate this article. It includes very useful information. And everything is clear. There is no necessity to ask to explain something.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)