sobota, 25 sierpnia 2012

Zlot fanów Ewy Farnej w Złotoryi

Cześć,
22.08 odbył się wielki pierwszy międzynarodowy zlot fanów Ewy Farnej w Złotoryi na którym było bardzo dużo fanów Ewy z całej Polski ;-)
Na Zlocie były różne zabawy, konkurencje jak np. płukanie złota, piłka nożna.. :) Troche z tego mam nagrane, wszystko widzicie na filmiku niżej :)
Ogólnie zabawa oczywiście przednia! Występ akustyczny Ewy i zespoły to po prostu magia, było przepięknie :) W trakcie zadawaliśmy pytania, troche śmiechu, troche powagi ;)
Sporo Was tam było ;-)

Pytanie do osób, które były na zlocie.. JAK WAM SIĘ PODOBAŁO? JAK SIĘ BAWILIŚCIE? ;-D
To co? Do jutra w Kobierzycach, kto będzie? ;-)

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobało,było super! Liczę,że odbędzie się też za rok taki zlot;-)
    Dozo jutro w Kobierzycach!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zlocie fajnie, najpiękniej na spotkaniu muzycznym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Było fantastycznie :)
    Teraz można powspominać i czekać na następny zlot :D
    Wielkie podziękowania dla Bartka, bo naprawdę się spisał ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. oo,spotkanie muzyczne..miałam ciary w niektórych momentach jak Ewa zaśpiewała..normalnie MIAZGA! Chyle jej goło <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam,nie przepadam za nia ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety mnie nie było na zlocie;( w Kobierzycach też mnie nie będzie ale będę w Łodzi:D A Ty Mania będziesz w Łodzi??:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko nie przepadam za nią -.- .
    Ale widzę że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chce cie jutro gdzies wyłapac w tym tlumie albo i przed koncertem, licze na grafka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zlot.Mnie akurat nie było.Może na następny pojadę.Generalnie fajny blog.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super notka fajny filmik hahaha ewka jak płukała to złoto hahaha ;dd szkdoa z enie masz jak biegal;a za pilka chociaz to na necie widzialam.;d;d.
    do jutra;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo fotogeniczna, ja na zdjęciach z Ewką zawsze wychodzę tragicznie a Ty zawsze idealnie :DD Jak ty to robisz? ja się przy niej strasznie stresuje chyba hahaha :D

    ps. jest juz 2 i 3 część tego nagrania co dziś dodawałaś część 1 :)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie ewy stoczyla sie strasznie. dobrze ze hear Jula ma lebszy glos od farnej

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda . ;)) Szkoda że nie byłam . ;)
    Obserwuję . ;)
    http://veronika-and-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy. Ty co dodałeś "Nie lubie ewy stoczyla sie strasznie. dobrze ze hear Jula ma lebszy glos od farnej" Ogladałeś ESKA MUSIC EDVARDS ? No chyba nie jeżeli tak sądzisz, a zresztą uważaj sb jak chcesz,ale i tak nikomu kłamstw nie wciśniesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zazdroszczę! Ja nie byłam na zlocie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)