piątek, 5 lipca 2013

OOTD on Firday

Cześć, wczoraj wróciłam z mojego pierwszego (bardzo przeciąganego) wyjazdu wakacyjnego ;) Odwiedziłam Łódź na 4 dni, gdzie nocowałam w ukochanym hotelu Andels, Ustroń na 1 dzień, hotel Diament i Kraków na 1 dzień w hotelu Sheraton. Było naprawde super, mimo że wiekszość czasu spędziłam w hotelu i na zakupach w galeriach. Na dniach pojawi się pewnie długi filmik relacjonujący mój pobyt i oczywiście hotel tour ;-D
Już w niedziele kolejny wyjazd do Gdyni, na koncert Rihanny razem z Patrycją (Bibi ♥), nie wiemy w jakim hotelu ma nocować Rihanna, ale domyślamy się, że w Sopocie w Sheratonie, bądź Grand Hotelu, oby w tym drugim, bo ten mamy zarezerwowany :D
A teraz zapraszam na OOTD ;)
Narzutka- Pull&Bear
Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Bershka
Buty- Stradivarius
Torebka- Bershka
Biżuteria- House
Już 17.07 wyjeżdżam na obóz ze znajomym, którego namówiłam, taaak, też ''Mania'' z tymże to jego nazwisko a nie pseudonim :D
17. lipca wyjedziemy do Paryża, gdzie zwiedzimy wszystko, co tam najlepsze, oczywiście nie obejdzie się bez Disneylandu ;-) Tam spędzamy jedną noc i jedziemy do Hiszpani- Lloret de Mar, gdzie przez kolejne 9dni będziemy ambitnie spędzać kjażdy dzień a mianowicie smażing, leżing, kompieling i troche zwiedzaningu ;-) Oczywiście są to obozy młodzieżowe z biura FunClub, na które może wybrać się każdy z Was w wieku 13-19lat. Obozy nie są tylko do Hiszpani, również Bułgaria, Francja, Chorwacja, Grecja, Turcja i Włochy, więc jak widać wybór jest duży, rownież jeśli chodzi o hotele i wycieczki (terminy) ;-) 
To będą na pewno udane wakacje, więc jeśli nie macie planów, to rezerwujcie bez zwlekania, miejsca jeszcze są, ostatnie, ale są! :D 
Wycieczki znajdziecie na stronie http://www.obozymlodziezowe.pl/ a jeśli ktoś jest zainteresowany  tym samym wyjazdem, na ktory jadę ja to zapraszam tu KLIK :)
Na każdy obóz wyjeżdża się z różnych miast luksusowymi autokarami FunClub! To będą świetne wakacje!
                                       
                                        http://www.obozymlodziezowe.pl/sites/all/files/imagecache/offer_view/offers/1491/hotel_holiday_park_z%C5%82ote_piaski_bu%C5%82garia_2.jpg
                                       
Do zobaczenia? ;-)
PS. zablokowalam komentowanie, mam jakiś niefajny spam botów ;/
xoxo