wtorek, 25 czerwca 2013

favourite OOTD

Hello, jak u Was leci? Ja czekam i odliczam dni do piątku, bo wtedy będę miała swój pierwszy wyjazd wakacyjny, aaah! Może nagram Wam filmik z pakowania ;-D
A Wy co planujecie na wakacje? Gdzieś wyjeżdżacie? A może z kimś z Was widzę się na koncercie w Łodzi? ;))
Ale jeszcze do piątku trochę czasu, więc łapcie mój OOTD, jak Wam się podoba? Znów są tu w sumie te moje kolorki, czyli pudrowy róż i beż, ale tym razem są i czarne spodenki haha ;)


Żakiecik- Bershka
Bluzka- Bershka
Spodenki- Bershka
Vansy- Sizeer
Bransoletki- House

11 komentarzy:

  1. ;O genialne :)
    coraz lepsze masz zestawy ;) kc

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw ;) A mam pytanie, ten żakiecik jest taki delikatny, cieniutki?
    A co do filmiku z pakowaniem, dobry pomysł :D Ja na wakacje raczej nigdzie nie wyjeżdżam. W sensie w dalsze wycieczki, bo wiadomo, że do znajomych czy na rowery, to codziennie planuję ;)
    Pati xd

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę skraca łydki ,ale fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałem się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi bardzo podoba się bluzka, zestaw rewelacyjny, też kocham te pudrowe róże i beże :)
    http://ann-m-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne spodenki :) i żakiecik jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne <3 Dasz nam komentarz? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)