niedziela, 23 czerwca 2013

OOTD na zakończenie roku (filmik)

Cześć, pogoda bardzo dopisuje, więc aż chce mi się wychodzić na zdjęcia, co pewnie zauważyliście, bo notki pojawiają się częściej ;-)
A dziś mamy dzień taty i wybieramy się z rodzinką na basen a tacie w prezencie wybrałam coś z Reserved :)
Co do końca roku, czyli dnia na który wszyscy czekamy.. piątek (!) to przygotowałam zestaw, w którym chce pójść po świadectwo, gdyby to było rozpoczęcie roku to mój strój byłby pewnie bardziej tradycyjny, jednak w taką pogodę i wakacje chyba można sobie pozwolić na odrobinę swobody ;)
Sukienke kupiłam bez tego paska, ale wygląda tak mniej atrakcyjnie, więc wyjęłam brązowy pasek ze spodni i ładnie to ze sobą współgra, co? ;-)

                        

Sukienka- Bershka
Pasek- Stradivarius
Buty- Venezia
Pierścionek- House
Bransoletka- Stradivarius

W następnej notce kolejny OOTD i filmik o planach na wakacje, więc zapraszam ;)

A wracając jeszcze do wakacji, to pewnie nie każdy z Was ma plany?
Chciałabym Wam troche powiedzieć o świetnych obozach młodzieżowych firmy FUNCLUB, który organizuje wycieczki do wielu państw w Europie, jak np. Hiszpania, Francja, Chorwacja, Turcja, Włochy, Grecja, Bułgaria.. Zawiozą Was tam duże, wygodne (i z klimą- uff) żółte autokary FunClub'u wyposażone w miłą i odpowiedzialną kadrę, która będzie się Wami opiekowała ;)
http://www.maniaturowska.com/  tu możecie wybrać obóz, jaki Was interesuje, poczytać i zarezerwować, miejsc jest coraz mniej!
Jeśli ktoś chciałby pojechać na ten sam obóz co ja, to śmiało, zostały 3 ostatnie miejsca, więc można jeszcze rezerwować, bawilibyście się ze mną w Paryżu i Lloret de Mar (Hiszpania) przez 11dni!! ;))
Moja oferta- KLIK
                                  http://www.obozymlodziezowe.pl/sites/all/files/imagecache/offer_view/offers/1348/dsc_0001_sm.jpg
                                  http://www.obozymlodziezowe.pl/sites/all/files/imagecache/offer_view/offers/1348/disneylandaparisxmas09_francoisdurandgetty.jpeg 
Do zobaczenia na wakacjach? ;-)

10 komentarzy:

  1. ooo ale ładna jesteś! :) ogólnie blog schludny, a posty bardzo mi się podobają! obserwuje :D

    zapraszam do siebie http://jestem-julia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wszystko razem wygląda ;) Też idę w białej na zakończenie, potem się szybko do domu przebrać w coś normalnego i na pizze ze znajomymi ;)
    Pati xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty takie troche jak dla starej babki... ale ogolem ladna sukienka ;) i nie maluj się tak ostro, bo to cię postarza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna jesteś ;))
    ja wybieram małą czarną na zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w tamtym roku w złotych piaskach, w tych chcialam wlasnie jechac tu gdzie ty ale pisalo ze miejsc nie ma i zarezerowalam znow bułgarie :) w tamtym roku było swietnie wiec oby i w tym bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny strój ;p ja założę podobną sukienkę tylko że czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko, super nakręciłaś ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle ślicznie!

    Pozdrawiam!!
    http://ann-m-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)