sobota, 22 czerwca 2013

Weekendowy OOTD

Aloha! Wszyscy zdają, czy macie jakies poprawki? ;-D Ja już ostatni raz uczyłam się we wtorek i.. koniec, wreszcie, tak długo na to czekałam, ah te wakacje ♥
Dziś mam dla Was OOTD w moich ulubionych kolorach, czyli odcienie beżu i pudrowego różu :)
Co dziwne, żadna z rzeczy nie jest z Bershki, a jak pewnie zauważyliście większość moich ubrań pochodzi z Bershki ;-)
Pisałam ostatnio o moim wyjeździe do Londynu, niestety musiałam przesunąć wyjazd, bo w centrum Londynu nie ma ani jednego miejsca w hotelach, masakra! Obecnie mam zarezerwowany wyjazd od 3 lipca, ale dokładnie o wakacjach powiem Wam w filmiku, ktory niedługo sie pojawi na kanale ;-)


Sukienka- Oodj
Apaszka- Reserved
Buty- Venezia
Torba- Diverse
Okulary- Bijou Brigitte
Pierścionki- H&M
Bransoletki- Stradivarius

7 komentarzy:

  1. świetnie wyszłaś na zdjęciach !
    bardzo ładny outfit, sukienka bardzo piękna ;3
    zazdroszczę wyjazdu do LONDYNU ! <3

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieco i delikatnie- świetny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam te kolorki ;3
    Ładna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, bardzo dziewczeco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to już zapomniałam, kiedy ostatnio się uczyłam ;D Moje oceny mnie pozytywnie zaskoczyły ;) Kolorki te też należą do moich ulubionych. Delikatne, stonowane... Bardzo ładnie ;)
    Pati xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Buty, sukienka, torebka - cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)