piątek, 21 czerwca 2013

Outfit Of The (HOOOT) Day

Cześć! Ostatnio pogoda jest tak ''piękna'' ale za razem aż za gorąca, że nie wiadomo jak się ubrać..
No więc pokombinowałam trochę, chciałam wyjść z domu, ale było tak gorąco, że najchętniej wyszłabym na waleta ;-) No niestety nie wypada, więc wybrałam dość skąpy zestaw ciuszków, co o tym myślicie? ;-)
Na zakończenie roku, czyli 28.06 wybieram się jeszcze do Łodzi na koncert EF, a potem prawdopodobnie przenocuję w hotelu Andel's Lodz i chyba przejedziemy się do Mediolanu, aaah can't wait!
Oczywiście o wszystkim będziecie wiedzieć, jak zawsze- z facebooka ;)


Top- Bershka
Spodenki- Pull And Bear
Buty- Venezia
Pierścionek- House
Bransoletka- Stradivarius

8 komentarzy:

  1. wydaje mi sie, ze troche schudłaś? ogólnie świetne połączenie gorseciku ze spodenkami, które zreeszta tez mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śweitnie wyglądasz Mania! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. U are so pretty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super, ja szczerze mówiąc nie odważyłabym się wyjść z domu ubrana tak skąpo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz :D z Ciebie znowu wywieje :D ojj masz dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz. JAKI BRZUCH *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. jakbys miała choc male cycki to fajniej bys wygladala...a tak to DUPA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)