wtorek, 18 czerwca 2013

Trip Malbork- Sopot (zdjęcia&wideo)

Cześć! Przedwczoraj wróciłam z koncertu EF w Malborku i Sopotu, gdzie pojechaliśmy po koncercie ;-)
Mam dla Was kilka zdjęć i wideo, które zmontował z klatek zdjęć manago ;) Hope U like it!! ;-D
Wreszcie czuję, że wakacje się zbliżają, aaah! To słońce, wysoka temperatura i wakacyjny klimat.. ♥
Tak naprawdę to dzis uczę się ostatni dzień (matma i biologia) potem koniec nauki aż do września i już sobie powiedziałam, że skoro przez cały rok chodziłam do szkoły, nie wagarowałam to już po zaliczeniu wszystkiego nie chce mi sie chodzić ani dnia dłużej i wyjeżdżam sobie BARDZO NA SPONTANIE do Londynu w piątek ;-D Bilety zarezerwowane, hotel w centrum też, nie mogę się doczekać! Będę robiła tam dużo zdjęć, ale mam w planach zrobic pare zdjęć outfitów, żeby potem powstawiać na bloga w ciekawych miejscach w Anglii :) Chce Wam ją pokazać tak, jakbyście byli tam ze mną, zresztą.. zawsze jak gdzieś jestem, to wrzucam na bieżąco zdjęcia na facebooka, więc zapraszam! ;-)
                      

Do nastepnego xoxo

10 komentarzy:

  1. Piękna ta biała sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, jak zawsze :) bardzo fajnie zmontowany filmik!

    Pytałaś w Malborku o moją notkę z koncertu - więc zapraszam :)
    http://ann-m-blog.blogspot.com/2013/06/koncert-ef-w-malborku-d-foto.html

    Pozdrawiam !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękną sukienkę, lekka niczym mgła, w takiej wersji uwielbiam Cię najbardziej! Ostatnie zdjęcie najpiękniejsze i pozazdroszczę pozytywnej energii i uśmiechu w każdej sytuacji :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tak sobie jezdzic na koncert i nad morze no ale kurde to kosztuje nie szkoda ci kasy ?
    Fajnie ze w koncu dodalas notke troszke zaniedbujesz bloga co bardzo smuci stalych czytelnikow. Milego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Natknęłam się na Ciebie przypadkowo na yt i napewno 'zostane' z Tobą dłużej. Na każdym zdjęciu w filmiku powyżej wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natknęłam się na Ciebie na yt i z pewnością 'zostane' z Tobą dłużej ;) Na każdym zdjęciu w filmiku wygladasz przepięknie, jak modelka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)