poniedziałek, 10 czerwca 2013

saturday's OOTD

Hi everyone! Dobra, po polsku..
Co u Was słychać? Ostatnio nie było tinów ani nic z tych rzeczy i troche się ''oddalamy'' ? ;-(
Piszcie, czy chcecie, umówimy się na jakaś pore i zrobimy ;)
Wczoraj stukło 200 000 wyświetleń, dziękuję! xoxo
W sobote jechałam o 17 do Wrocka, ale przed tym chciałam jeszcze zrobić zdjęcia, żeby mieć w tyodniu co Wam wstawić. Byłam ostatnio na zakupach, troche się obkupiłam, więc pewnie Was zawale ciuchowymi notkami :) Ale chyba to lubicie, co? :-D
Wybaczcie wygląd tej włożonej koszulki przy samym pasie, nie wiem czemu tak się zawijała a wygląda to mało profesjonalnie ;/ 
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na ASK :) http://ask.fm/ManiaT a co do tych karteczek z imionami, to zrealizuję wszystkie, które mam w skrzynce, tylko ostatnio w ogóle nie miałam do tego głowy, dlatego nawet na nic nie odpisywałam i nie udziaelałam się na fejsie...
Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Bershka
Sweterek- Bershka
Buty- StyloweButy.pl (nie polecam!!)
Torba- Mango
Portfel- House
Naszyjnik- Stradivarius
Pierścionek- House

Czytaliście już o Obozach Młodzieżowych? Na pewno! Zapowiadają się świetne tegoroczne wakacje, które nie mogą ominąć nikogo z nas! :) Możecie wyjechać do Hiszpanii (tak jak ja- obóz Lloret de mar- Copacabana z Paryżem- 17.07- 28.07), Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Włoszech, Turcji- wybieracie obóz jaki chcecie w zależności od tego, co Wam się bardziej podoba, która oferta.. atrakcyjne ceny, świetna kadra, przejazdy luksusowymi autokarami firmy FunClub (biura podróżowego obozów :))
Rezerwacji dokonać możecie na stronie http://www.obozymlodziezowe.pl/ ;)
A jeśli jesteście zainteresowani moim wyjazdem, na który są jeszcze miejsca to zapraszam tu klik :)
I mam nadzieję, że do zobaczenia? ;-)
 XOXO


15 komentarzy:

  1. oj serio śliczny :) i świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maniu, najlepsze sa takie notki dla mnie :)
    ładnie wygladasz i masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te obozy ;)
    super wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swiwtnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz. Już Ci chyba pisałam, ale masz cudowne włosy! Po prostu oddaj mi je! ;) Bardzo ładny sweterek, chciałabym sobie taki zakupić. Mam masakrycznie wolny internet i chyba z piętnaście minut czekałam, żeby mi się zdjęcia naładowały ;/ Aaa...miałam Ci pisać, byłam ostatnio na wycieczce we Wrocławiu. I jedziemy autobusem i jakiś sklep był "Zakręcona Mania" czy coś. No i ja - O Mania! A moja przyjaciółka - GDZIE?! Tak, myślała, że Ty idziesz ulicą ;)
    Pati xd

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny naszyjnik ubóstwiam takie, wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)