sobota, 8 czerwca 2013

Kosmetyczny haul- Body Shop, Bell, Sephora, Rossmann

Witam Was wszystkich w ten piękny, słoneczny dzień! ;-)
Ostatnio miałam moje (ostatnio coraz częstsze) problemy techniczne.. tym razem karta pamięci mi nawaliła i musiałam się z nią troche posiłować, żeby zaczęła działać ;)
Pare dni temu byłam na zakupowym szaleństwie, tym razem kosmetycznym, więc to coś nowego.
Dla osób, które wolą oglądać zdjęcia niż filmik niżej powrzucałam kosmetyki, które kupiłam czyli to co w filmie w wersji zdjęciowej :)
Dzisiejszy filmik widzę, że jest doość ciemny, źle ustawiłam światło ;-/! O, no a zdjęcia widze w drugą stronę.. co sie dzieje?! :D
                     


Macie jakiś swoje ulubione kosmetyki, albo takie, których nie kupicie drugi raz? Piszcie! ;-)
Do następnego :)

6 komentarzy:

  1. to się nazywa eye-liner w żelu, a ten pędzelek jest do malowania brwi, nie oczu, pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelek za 40 zł O.o tanioszki.....

    OdpowiedzUsuń
  3. troche nie rozumiem po co kupujesz tak drogie rzeczy jak nawet nie wiesz jak sie nazywaja. Gdy chcialas spróbowac linera w zelu mogłas kupic tansze zeby sie przekonac czy bedziesz w stanie ich uzywac

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey Maniu, ten krem do rąk kupuję cały czas - sprawdza się rewelacyjnie! I jak tam, aktualne jest to, że będziesz na koncercie w Malborku, już za tydzień :D ? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zaglądam tu do ciebie po dość długiej przerwie i powiem, że troszku się zmieniłaś.. może nie fizycznie.. ale teraz jesteś tak jakby bardziej opanowana, spokojniejsza. jak oglądałam pierwsze twoje filmiki to byłaś jakoś bardziej zwariowana i wgl. ale ta nowa ty bardziej mi się podoba.
    zastanawia mnie tylko skąd ty tyle pieniążków wyłapujesz na tyle rzeczy i takich drogich.. jednakże, też właśnie myślałam o tym e-liner'u w żelu, bo rzeczywiście on się lepiej sprawdza, gdy malujesz się codziennie i chcesz wykonać to dobrze.
    Zapraszam do mnie ;) jmjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że mam takie kosmetyki.
    Np. nie kupie już nigdy lakierów z firmy wila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)