wtorek, 16 lipca 2013

Red

Cześć po długiej przerwie :)
Dziś miałam baaardzo zalatany dzień, bo jutro wyjeżdżam do Paryża na 3 dni a potem od razu do Lloret de Mar (Hiszpania) na 9 dni i musiałam się jeszcze przygotować, pojechać z przyjacielem na mały shopping, spakować się, pójść na zdjęcia, żeby wstawić Wam notkę, posprzątać itp.. 
Jest po 20. i jestem prawie gotowa, więc znalazłam chwilkę,  żeby opublikować posta :)
No więc jutro o 16:30 wyjeżdżam z Wrocka już do Paryża, wcześniej zgłosiłam się do castingu do klipu Farnej, wygrałam, ale teledysk jest kręcony o 15. więc się nie wyrobię :x
I co teraz? No żyjemy dalej... :)
Na wycieczkę zabieram laptopa, więc będę pisała notki, postaram się chociaż ze 3 dodać ze zdjęciami z pobytu, o ile to będzie możliwe czasowo, ale myślę, że tak :) Biorę też lustrzankę, żeby to wszystko upamiętnić i Wam pokazać!! ;)
Ok.. teraz zapraszam na zdjęcia OOTD z czerwonymi dodatkami (w końcu- ostatnio na blogu same beże i pudrowy róż :))
A dzisiaj zdjęcia były z Maksiem, w Wojnowicach ;)

Bluzka- Bershka
Spodenki- Bershka
Bardotka- Stradivarius
Bransoletki- Stradivarius
Torebka- Mango