piątek, 11 października 2013

Filkmik z Paryża, wakacje 2013 z FunClubem

Witam wszystkich czytelników i.. rodziców mojego przyjaciela, którzy namiętnie czytają mojego bloga hihihi :))))
Dzisiaj przygotowałam filmik z Paryża jeszcze z lipca, ponieważ vlogów póki co nie moge nagrać..
Miała być też na filmiku Hiszpania, niestety za długo by to trwało i rozłożę to na dwie części, dziś pierwszą jest Paryż i Disneyland! ;)
Chaotyczne nagrywanie i krzywy obraz jest spowodowany tym, że część (zwłaszcza na początku) musiałam nagrać telefonem, bo nie mogłam wnieść lustrzanki.. ale jakoś obejrzeć się da, dla mnie i pewnie dla osób z którymi byłam to przede wszystkim świetna pamiątka :D
Już we wtorek stanę się pełnoletnia (hohoho) i mimo reszty 17latek ja wcale się specjalnie nie cieszę, chętnie na dłużej zostałabym 17latką, ale przecież wiek to tylko liczba :) W tym roku czeka mnie mnóstwo wyborów, nauki i minimum wolnego czasu, co zresztą już dało się odczuć, choćby na blogu, ale tak to już jest w maturalnej klasie..
Ok, no to zaprasza, na filmik i do obejrzenia paru zdjęć from Paris ;)
                              


Jeżeli nie możecie doczekać się wakacji, a chcielibyście przeżyć tak wspaniałe chwile jak ja na tegorocznych wakacjach, to zajrzyjcie na stronę http://www.obozymlodziezowe.pl/ gdzie już teraz możecie zarezerwować sobie w atrakcyjnej cenie wyjazd zimowy! Ferie się zbliżają, więc warto pomyśleć, co w tym czasie porobić, najlepszym rozwiązaniem jest przyjemne z pożytecznym, czyli w tym wypadku ferie zimowe we Włoszech :) Szczegóły znajdziecie już na stronie tutaj KLIK :)
Terminów jest kilka, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie :)
Pozdrawiam xoxo

2 komentarze:

  1. Mania a czy na zimę gdzieś się wybierasz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka, tak jak lubie czyli duzo zdjec i wideo oraz tekst :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)