poniedziałek, 14 października 2013

18!

Cześć :) Już jutro 15 października, czyli moje 18. urodziny hohoho :) Wczoraj miałam małą imprezke rodzinną, na której niezle się bawiłam i spędziłam wreszcie czas z całą rodziną a było ok 13osób.
Tort był kupny, mama wpadła na naprawde świetny pomysł, żeby po prostu tort odzwierciedlał to, co lubię haha.. czyli torebki od LV i CC :D Zamiast kanapy miała być rownież imitacja mojego łóżka, ale pan od tortu stwierdził, że kanapa ładniej wyjdzie.. a ta różowa Panienka, to chyba ja...;)
Tort o smaku kawowo śmietankowym (?) był na prawdę obłędny, do tej pory z całości zostałam tylko ja siedząca na kanapie, reszta zniknęła :)
Nie kręciłam filmiku i żaden taki urodzinowy nie powstanie, ale pokażę część prezencików, które dostałam :)
Część, bo po prostu w większości dostałam banknoty, także nic do fotografowania hehe :)
Od rodziców mój pierwszy w życiu prawdziwy, diamentowy pierścionek :) Baaardzo mi się podoba, zwłaszcza, że właśnie wcześniej takiego nie miałam, a jest po prostu prześliczny, mama też stwierdziła, że chce, abym miała z 18nastki pamiętkę na całe życie no i oprócz pierścionka zaręczynowego na palcu serdecznym (w daaalekiej przyszłości ;d) jeszcze jeden od niej, na drugim palcu ;-)
Od ciotki dostałam m.in śliczną filiżankę, która idealnie pasuje do mojego nowego pokoju.. ;)
Od brata i jego dziewczyny płyta Chodakowskiej, czyli zaczynam ćwiczenia :D


No i całość uzupełniały również kwiatuszki..
Oprócz powyższych rzeczy dostałam rownież perfumy, kosmetyki no i pieniądze, na swoje wydatki, choć jeszcze nie wiem na co je przeznacze, pewnie znając życie dozbieram\ dorobię i kupię prezenty pod choinkę:)
Do następnej notki, w której zobaczycie filmik z gorącej Hiszpanii, czyli drugą część filmiku z Paryża, hej! :)

4 komentarze:

  1. Maniu pięknie.. urodziny masz jutro, ale już dziś życzę Ci wszystkiego czego sobie tylko zapragniesz :*
    ps. tylko sie za bardzo nie odchudzaj, bo nic z ciebie nie zostanie, a mam nadzieje ze to tak dla zdrowia bardziej ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. te kwiaty pieknie wygladaja na tym zdjeicu, z tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kaski dostałaś? :D
    ps. sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny tort :)
    i Wszystkiego Najlepszego!

    http://heyaless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)