piątek, 3 lutego 2012

Bluzki i bluzeczki :)

Cześć, wiem, wiem.. miałam tego posta zamieścić juz jakiś czas temu, ale niestety z przyczyn losowych nie mogłam, więc teraz nadrabiam :)
A i chciałam dodać, że nie jestem przekonana co do tego wywiadu.. kiedy byłam kolejny raz na mieście żeby spróbowac namówić przechodniów na nagrania, od razu odmawiali i mam te dwie dziewczyny nagrane, choc moim zdaniem niezbyt to wyszło, ehh gdybym wiedziała zamieniłabym tą opcje na inną w ankiecie, wiec mam takie pytanie, czy zgodzilibyście się na to abym nagrała filmik, który miał drugie miejsce w ankiecie, czyli ''o wszystkim i o niczym, czyli Mania zanudza'' ? :) Piszcie! :))
W czerwcu mamy wycieczkę do Włoch z biura Ju-ka, Mare e Pineta, a Wy gdzieś na zielone szkoły się wybieracie? Mam nadzieję że mama pozwoli mi tam zabrać laptopa, zebym mogła aktualizować notki na blogu.. chociaż bałabym się o niego :)
Wracając do tematu bluzek i bluzeczek.. :)




 



Dostałam na e-maila propozycje np. makijażu do szkoły, na codzień itp. ale powiem Wam, ze ja na make up'ach się nie znam.. do szkoły nakładam oczywiscie krem, troche podkładu, ale jak najmniej, maskara, czasem eyeliner, pomatka\ błyszczyk, która i tak do dojścia do skzoły się zmazuje i tyle :D Na impreze czy coś innego w sumie tak samo, myślę że to uniwersalny makijaż :) Czasem też można pomalować się cieniem, ja stosuję brazowego i beżowego.. :)

Nie mam pomysłu na następną notkę, jesli niczego nie wymyślę to wstawię swoją notkę na czarną godzinę którą mam już przygotowaną, muszę tylko kliknąc 'opublikuj' :) Jest o koszulkach fanowskich, pare zdjęć, opis i troooszkę muzyki, oczywiście jeśli macie propozycje piszcie! themaniashow@op.pl ;-)

Do następnego!

22 komentarze:

  1. pierwsza bluzeczka i ta z serduchem bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mańka.. kocham twój blog zarówno jak i Ciebie :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja Ją znam osobiście i nie podskoczysz : )
    W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maniu, jestem z Tobą od początku. Bywały notki słabsze i lepsze, ale nie żałuję, że znam tego bloga. Zawsze czytam Twoje posty i w miarę możliwości komentuję. Bluzki bardzo mi się podobają - pierwsza jest mua ;-).
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem że się powtórze, już keidys to pisalem, ale zazdroszcze tym co cie znają!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeziębiona, czy mi się tylko wydaje?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Ci się wydaje ;)
      Znaczy na nagraniu, teraz jest ok :D

      Usuń
  7. Bluzki prócz 3 i ostatniej podobają mi się. 3 bluzka ma takie rękawy czy to tylko tak na zdjeciu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości też ma takie rękawy, dlatego przyciągneła moją uwagę i myślę że dzięki temu że jest ''inna'' jest ciekawsza :)

      Usuń
    2. Mi one akurat nie przypadają do gustu, według mnie ręka wygląda w nich nie proporcjonalnie, ale moze na zdjęciu się jedynie tak wydawać a w rzeczywistości może i jest ładna :)

      Usuń
  8. U mnie rozdanie zapraszam :))
    http://thisismyownstyle.blogspot.com/p/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. na pierwszej fotce prześlicznie wyszlaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wyszłaś na pierwszej fotce ;D na pozostałych oczywiście też, ale ta pierwsza jak dla mnie na coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mania, no film z przebieralni !!! proszę Cię. dawaj coś jajem, jak mawiał Freddie Mercury: "Tell'em aloud, my dear" :) ajt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. są swietne i bardzo ładnie leżą na Tobie :-)

    zapraszam new notka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. + masz zajebisty głos (: ale jesteś chudziutka, no i śliczna jak już mówiłam.
    a co do bluzek najbardziej podoba mi się ta 1 i z serduchem :d

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli chodzi o nagranie z ankiety . . .
    liczyłam na to, które wygrało, jednak skoro nie dasz rady, jestem ciekawa tego "zanudzania". mam nadzieję, że kiedyś doczekamy się tego, które zajęło miejsce pierwsze. pozdrawiam! ;-)
    liczę na obserwację i zapraszam do siebie ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się trzecia koszulka :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog
    Fajne bluzki
    Widzę tu przesymtatyczną osobę
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te bluzeczki , ale sukienka podoba mi się najbardziej :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)