wtorek, 31 stycznia 2012

Outfity w... sklepie ;-)

Dżem dobry ! :)
Ale mam dzisiaj dobry humorek, chociaż w sumie nie wiem czemu, ale w szkole nie mieliśmy w ogóle chemii bo Profesor nie było, więc miałam na 10:00 potem trzy godziny biologii i do domu, znaczy ja się jeszcze oczywiście szwędałam :-D
Mam tu COŚ dla was, ale jesli macie jeszcze jakieś propozycje\ sugestie\ pytania zawsze piszcie na themaniashow@op.pl  ;-)
Btw. Od wczoraj staram sie przeprowadzić krótki wywiad z przechodnimi na filmik, który wygrał w ankiecie, niestety, ludzie się za bardzo na to nie zgadzają, udało mi się namówić na to dwie dziewczyny w mniej więcej myślę moim wieku, bardzo sympatyczne i pogodne, ale chciałam jeszcze dorosłych i przeciwna płeć, żeby było ciekawiej, neistety jest z tym duży problem, jutro pójde spróbować trzeci raz, może się uda, jeśli nie to wywiad będzie się składał tylko z tych dwóch dziewczyn ale potem moge jeszcze cos ciekawego nagrać, może macie jakieś pomysly? :)

Podaję link świetnego bloga moich genialnych koleżanek z klasy, z bloga można sporo wynieść i dobrze radzą :) http://cherry-sad.blogspot.com/ ♥

Oto 3 outfity, byłam w super sklepie z ciuchami, ale nie pamiętam w którym to.. :) Dobrałam pare ciuszków i zestawilam je również z moimi, obczajcie :)







To tyle na dziś, jutro kolejne.... jutro nie będzie całych outfitów a bluzki i sukienka, oby przypadło Wam do gustu :) A te zestawy jak Wam się podobają? Mi chyba najbardziej podoba się pierwszy outfit :) W następne dni też chcecie tak w ogóle outfity czy juz Wam się znudziło i liczycie na coś nowego? Piszcie! :)
xoxo

10 komentarzy:

  1. podoba mi się ejdynie 1 zestaw ale każdy ma inny gust ;d
    Już się nie mogę doczekać wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zaprosić wszystkich na pokaz kolekcji moich ubrań , na razie projekty. Jutro po południu.
    Serdecznie zapraszam RJ.

    OdpowiedzUsuń
  3. no no.. świetne outfity!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    czekamy na nastepne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz!! wszystkie zestawy sa swietne, czekam na koljne :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę Mania, że wiesz co to za ból.. Gdy ludzie odmawiają i nie chcą nawet na 1 pytanie odpowiedzieć.. :)

    /Unders.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ze spódniczką śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega te outfity, zestawy.. super sie ubierasz :]
    fajne masz buty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebista.. tyle co moge powiedzieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)