sobota, 15 sierpnia 2015

Oddam Ci Słońce- Konkurs

Ale się cieszę pisząc tego posta po tak długiej przerwie ;-)
Cześć wszystkim, tu stara Mania ;) Długo mnie tu nie było, niestety miałam nawał nauki na studiach, sporo stresów, ale i szczęśliwych chwil- w końcu wakacje a ja już jestem na II roku studiów Filologii Angielskiej i uwaga.... na I roku Dietetyki!!! ;-) Także w tym roku chyba w ogóle nie będę spała ;))
Ale o tym innym razem :) Dziś przychodzę do Was ze wspaniałą książką jaką jest ''Oddam Ci Słońce" autorstwa Jandy Nelson. Książka jest świeżutka, z tego co mi wiadomo za chwilę będzie miała swoją premierę a ja już ją przeczytałam i jestem zafascynowana stylem autorki książki i naprawde ciekawą, wciągającą historią. Mam nadzieję, że o tym sami się przekonacie i przeczytacie ksiązkę, z racji wygranej w moim konkursie bądz zakupienie książki ;)
Jedyne, co musicie zrobić, to zostawić komentarz na YouTube pod tym filmikiem i jeśli macie rodzeństwo- opisać najlepszą\ najzabawniejszą sytuacje z jego udziałem, a jeśli jesteście jedynakami- napiszcie dlaczego właśnie Wy macie wygrać książkę. Na komentarze czekam do 25 sierpnia!!! :)))
Zwycięzcę starannie wybiorę i napiszę do niego prywatną wiadomość na YT w celu podania danych do przesłania książki. Pamiętajcie- wygrać mogą aż 2 osoby, a z racji, że u mnie milionów odsłon nie ma, to naprawdę każdy ma szanse! :)  Życzę powodzenia :)

                      


Już niedługo ( I promise) następny filmik i notka! ;)
xxx

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)