środa, 23 października 2013

OOTD on Wednesday

Cześć kochani! Ostatnio dodałam spoorą liczbę filmików na mój kanał na YouTube, więc już dziś przybywam do was ze zdjęciami nowego outfitu, którego zdjęcia wykonała Agnieszka Dudek Photography więc lajkujcie jej fejsa, na którym też są moje (i nie tylko) foteczki hihihi :)
OPEN YOUR MIND, BEFORE YOU OPEN YOUR MOUTH -to tak by the way, nasunęło mi się po dzisiejszym dniu, ale warto zapamiętać :)
Ok, następna notka, to będzie już prawdopodobnie filmik- Moja Toaletka, więc kto jest zainteresowany, niech śledzi stronę :-)
Tak przy okazji informacji, to chciałam tylko napisać jeszcze, że zaszły pewne zmiany, natomiast odnośnie moich wakacji 2014 z FunClubem, otóż zrezygnowałam i w te wakacje już nie pojadę z FC, więc wszelkie pytania odnośnie tegorocznych wakacji z fc kierujcie do innych blogerów, którzy się wybierają, bądź bezpośrednio do kadry funcluba, gdyż pytanka u mnie juz sie pojawiały, a ja teraz nie siedze w tym temacie ;) Miłego dnia :)

Spodnie-Pull&Bear
Sweterek- Reserved
Kurtka- Bershka
Torba- Stradivarius
Buty- Stradivarius
Apaszka- Reserved
Okulary- House