wtorek, 14 maja 2013

OOTD na impreze

Cześć wszystkim :) W ostatniej notce dodałam outfit prosty a dziś mamy sprzeczną wersje prostoty czyli outfit na impreze, oczywiście moja interpretacja :) Jeśli w najbliższym czasie pójdę do klubu badz impreze to tak właśnie się ubiorę, jak Wam się podoba? :)
Tak, wiem.. mam ubite nogi ;D Zwłaszcza na tych zdjęciach, ale trudno ;-D

Jeansowa kurteczka- Bershka
Sukienka- Bershka
Pierścionek- Hause
Naszyjnik- Ęą (?)
Okulary- New Yorker
Buty- Deichmann
 Torebka- Bershka











Ubralibyście się tak na impreze, czy może jednak buty na obcasie? :)


Zbliżają się wakacje, a co za tym idzie? Otóż wybieranie i zastanawianie gdzie pojechać, aby odpocząć i zaszaleć? :)
http://www.obozymlodziezowe.pl/ oferują świetne obozy w Hiszpani, Francji, Chorwacji, Bułgarii, Grecji, Turcji, Włoszech. Wybierzcie oferte dla siebie i rezerwujcie! :)
Zapowiadają się świetne wakacje, dużo słońca, plaża i dyskoteki :D
Obozy Młodzieżowe firmy FunClub oferują nam przejazd luksusowymi autokarami z barkiem, klimą i wygodnymi siedzeniami oraz kadrę świetnych ludzi, z którymi da się dogadać :D
To są naaaaprawde wakacje dla młodzieży ;-D
Mój obóz będzie od 17.07- 28.07 i jest to ten KLIK jeśli jesteście zainteresowani takim, lub podobnym obozem to wejdzcie na stronę obozów i zarezerwujcie sobie Wasze z pewnością wakacje życia! ;-)

Do nstępnego
M.

23 komentarze:

  1. genialny ootd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam twojego bloga od niedawna, trafilam tu z YT ale chyba juz wszystkie notki przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to dobry strój na imprezę, ale chyba założyłabym na początek szpilki, a później zmieniła na balerinki ;-) a po za tym super kurteczka, sukienka również lecz wydaje mi się, że sukienka lepiej wygląda z kurteczką niż bez ;-D Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajnie :)
    Wiem ,że nie powinno się wytykać takich rzeczy ,ale nogi to ty masz okropne....
    aaaa i gratuluje debiutu w teledsyku Patty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś mnie jednak ubiegł z tymi nogami, aczkolwiek na żywo są spoko ;)

      Usuń
  5. eeeeej nie masz zlych nog, osoba wyzej chyba ma jakies kompleksy ;p mania ale w wysokich butach byloby lepiej ;d i na impreze super sie nadaje choc wole spodnice :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to tam bym ubrała na płaskim, z czystego powodu - wygoda. Dla kogoś, kto na szpilkach chodzi non stop, to żaden problem ubrać je na imprezę...Ale nie dla mnie :D A tak w ogóle to OOTD ok. I ta torebka *.*
    Pati xd

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu tak przytylaś ;o ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam, ważę dopiero 170kg a chce dobić do 200 :)

      Usuń
  8. Z miłą chęcią wybrała bym się z Tb na ten obóz ale już nie ma miejsc :(

    Klaudynka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Zostałaś nominowana przeze mnie do liebster blog :P
    zapraszam :) http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w którym miesiącu już jesteś ? ;) i jak Twój skarb będzie się nazywał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież gołym okiem widać, że 7dmy miesiac, Genowefka :)

      Usuń
  11. Twoje nogi będą piękne w rajstopach. Musisz według mnie po długiej zimie zacząć się ruszać. Każdy z nas przytył tej zimy do 5 kg mniej lub więcej. Tak jak większość społeczeństwa w naszym klimacie. Ja ma tak samo na zimę tyje, a w lato zrzucam. To jest naturalne. Ale najważniejsze w życiu nie jest być dobrą duszą. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boze O.o do lekarza kobieto...

      Usuń
  12. Chcialabym miec taka figure jak ty.. masz sliczna talie ehhh zazdroszcze tego brzuszka,cery.. a ktos wyzej chyba lubi komus zycie uprzykszac... LooOooL jak mozna mowic na tak szczupla dziewczyne, ze cos ma grubego? ja pier*** potem sie dziwic, ze potem dziewczyny wpadaja na anoreksje.. z kosci na osci? boze.. MANIA NAWET NIE BIERZ TEGO DO SIEBIE O.o

    OdpowiedzUsuń
  13. Mania ma sliczne nogi, tylko calowac centymetr po centmetrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne że obcasy bym założyła, a baleriny do torebki jak zaczną nogi boleć.
    Kiss <3

    OdpowiedzUsuń
  15. figurę masz ładną ale rzeczywiście po zimie przytyłaś trochę. nie lekceważ tego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mania to jak to pisze się w papierach? Marianna?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym na Twoim miejscu szpilki wybrała, bo balerinki ci nogi skracają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)