piątek, 8 marca 2013

W Kuchni z Manią- robimy ciastka & Nasze Święto

Cześć piękne! Dziś mamy dzień płci najpiękniejszej i najcudowniejszej! Jak spędzacie dzisiejszy dzień? Wychodzicie gdzieś? Dostałyście coś od chłopaków z klasy bądź innych chłopaków? ;-D Chwila na chwalenie się.. ;D
Wczoraj robiłam z Eweliną ciastka, jak przyjechała do mnie po szkole, w sumie to pierwszy raz robiłam ciastka ;-D Ale miałam raaadoche! Wziełam najprostszy przepis z internetu, ugniotłam ciasto i z foremek badz ''od ręki'' robiłam wzorki ciasteczek :) Jak nam wyszło widzicie niżej :)
Przepisa na nasze ciasteczka:
0,5kg mąki tortowej
0,5 szklanki cukru pudru (chociaż polecam dać jednak całą szklanke, nasze był jak bez cukru)
2 jajka
1 żółtko
1 margaryna lub masło roślinne
iiii to chyba było wszystko :) Caałość musicie dokłądnie ugnieść, jak widzicie na filmiku i zdjęciach niżej, potem ciasto wkładacie do folii (takiej przeźroczystej jak do kanapek) i wkładacie do lodówki na godzine, po upływie 1h wyjmujecie, rozwałkowujecie i z foremek bądź od ręki układacie wzorki i wyrabiacie ciasteczka :) Kładziecie je na blaszce, możecie też wysmarować je żółtkiem z wierzchu, będą wtedy szybciej się spiekać i lepiej smakować oraaaz jak to moja mama powiedziała będą się ''świecić jak psu jajca'' :-)
Do nagrzanego piekarnika (180stopni) wkładacie ciasteczka i czekacie aż się mocno zarumienią (blade są mdłe)
I VOILA! Gotowe :) Oczywiście możecie je również ozdobić wg własnego uznania ;-)
Powodzenia!!
PS. Przepraszam za słabą jakość filmiku, ale nagrywałam go htc, nie kamerą..
video

 
A co do dnia kobiet.. :)
________
Okej, dziewczyny i nie tylko.. chłopaki też! :D
Jadę w tym roku na wakacje z firmy FunClub, obozymłodzieżowe, amją świetne oferty, dla każdego coś się znajdzie, ceny nie są wysokie a zabawa zapowiada się nie powtarzalna! :)
Na tej stronie możecie oblukać sobie wszystkie wycieczki- http://www.obozymlodziezowe.pl/
A tu przeczytać ofertę tej, an którą ja się wybieram, może pojedziecie ze mną? ;-) http://www.obozymlodziezowe.pl/oferty/obozhiszpaniahotel-ze-zwiedzaniem-paryza-i-disneylandu_obozy-mlodziezowe_1000067.html?label=382 <-- i="" zwiedzimy="">Paryż
a potem będziemy się wylegiwać i szaleć w gorącej Hiszpani, dokładniej w Lloret de Mar czego chcieć więcej? :)Dojazd jest bardzo wygodny, ponieważ firma FunClub posiada własne autokary, którymi będziemy wożeni, z klimatyzacją, barkiem itp.. :) Myślę, że warto wybrać się na jeden z tych obozów, to będzie mój pierwszy raz, ale opinie które czytałam są tylko pozytywne ;-)
Skusicie się? :)
Do następnego!
M.

9 komentarzy:

  1. Ja dostałam tylko kwiatki i lizaka. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebista notka, nie dosc, ze dluga to mnostwo zdjec, animacji i filmik, no czy lepiej moglo byc? nie! :d
    co do obozow to wlasnie mame namawiam, mam nadzieje ze sie zgodzi, no musi i tez bym wtedy pojechala z tobą, ablo do bułgarii :)
    ciastka wygladaja smacznie zwlaszcza ten ryj XD
    najlepszego Mania, slicznie wygladalas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pofarbowalas wlosy czy to tylko takie swialo?? fajna notka Maniaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Co to jest za muzyka w filmiku?? Jest zajebista! Bardzo ślicznie wyszłaś na tej fotce z różowymi ustami :)
    Pozdrawiam! http://ann-m-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam Mniam . :D
    Wszystkiego Dobrego . :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "zajebista notka, nie dosc, ze dluga to mnostwo zdjec, animacji i filmik, no czy lepiej moglo byc? nie! :d"

    no a jednak, niestety ;/ Maniu, masz już dość popularnego bloga i może czas o niego trochę zadbać? wrzucaj ładniejsze zdjęcia i przede wszystkim DOPASOWYWUJ ICH ROZMIAR. nieprzyjemnie ogląda się takie "porozrzucane" notki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maniu !
    Bardzo mi sie podoba twój blog. A jeżeli masz chęć to Zapraszam Ciebie na mojego bloga :
    http://ewafarnatomojzywiol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciasteczka:-P Może jakiś konkursik zrobisz?:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)