piątek, 18 stycznia 2013

Jak się zrobić na 100dniówkę?

Cześć! W dzisiejszej notce pierwszy raz od dłuższego czasu jak widzicie- nie ma MNIE ;D Osobiście bardzo się cieszę ;-D Po prostu jestem okropnie zmęczona, do tego chora a późno wróciłam ze szkoły i od razu poszłam spać.. Dzisiejszy dzień nie był najgorszy, jednak nie potrzebnie po szkole fatygowałam się do Magnolii, w poszukiwaniu podwiązki na 100dniówke, nigdzie nie znalazłam :o Muszę szukać dalej...
Hmm, zastanawiam się w ogóle, czy ja powinnam takową zakładać, skoro idę tylko towarzysko z kolegą a nie jako maturzystka, ale dobra, może mi przyniesie szczęście na maturze za rok (błagam!) ;-D
No to tak.. jakiś czas temu pokazałam Wam 4 sukienki, w których sfotografowałam się w przebieralni w Bershce, kupiłam jedną z tym sukienek, czarną, byłam w niej też na sylwestra, jeeeednak nie byłam przekonana co do tego, by ubrać ją na 100.
Pojechałam do Magnolii poonownie, z Eweliną i w Stradivariusie zobaczyłyśmy piękną beżowo kremową sukienke, jest delikatna i śliczna, nie chciałam jakiejś mega balowej ;) A tak przy okazji to teraz jest czas wyprzedaży, sukienka kosztowała 120zł a przeceniona- 60zł, myślę, że się opłaca :)


Jakiś czas temu też kupiłam bardzo czerwoną pomadkę, nad zakupem takiej myślałam już od dawna, ale nie byłam pewna, czy będę używać, czasem nakładam niewielką ilość, żeby usta nabrały pełnego ładnego koloru, ale też nie za mocno, może na niektórych już zdjęciach widzieliście ;-) Rimmel, kupiłam w rossmannie za 18zł ;)

A co do tematu notki to mam wielki dylemat jakie buty kupić do sukienki, zastanawiałam się nad szpilkami koloru sukienki, żeby móc pomalować paznokcie na czerwono, usta.. bo wtedy czarne szpilki kompletnie by nie pasowały, wyglądałabym jak tęcza ;-D Także być może przystanę na kolorystyce czerwono kremowej? Hmm nie jestem pewna, co do dodatków- też nie, może macie jakieś pomysły?
Myślałam też nad fryzurą i chyba zrobię fale na włosach, oczywiście przed wyjściem zrobię zdjęcie i\albo się nagram, żeby potem wszystko Wam zrelacjonować ;*
Jakieś pomysły? Śmiało!
XOXO

14 komentarzy:

  1. śliczna sukienka, chociaz jak dla mnie za skromna i za długa :P
    a tez mam podobna szminke, czerwone usta są świetne ;)
    pozdraiwam Cie i zycze dobrej zabawy na 100 + pisz czesciej bo uwielbiam ''ciebie'' czytac ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc manieczka ;] kiecka cudna! a co do fryzury to moze zepnij w kok? chociaz sukienka jest takiego stylu, ze raczje zadnego naszyjnika nie zalozysz, wiec moze lepiej zeby i wlosy rzeczywiscie byly polokowane, w kazdym razie w czwartek przed studniwoką sobie pokombinuj haha ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie ta sukienka nie podoba ;/ nie wiem jak ci heh :)) pzdro :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna suknia Maniu :D a buty proponuje nie czarne lecz moze jakis ostrzejszy kolor by byl kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka ;)
    Ja jednak na studniówkę swoją bym wybrała długą sukienkę bo mi się strasznie długie podobają ;) za to rok temu gdy byłam jako osoba towarzysząca też miałam krótszą nie długą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta szmatka wygląda jak piżama, brak gustu. czarna była lepsza. chora a latasz po sklepach -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka fajna. Skromna, z klasą. Okej ;-)
    Co do dodatków- może buty cieliste, co? :D Takie jak sukienka. A dodatki jakieś czerwone, albo też cieliste.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisząc to nie chcę cie w żaden sposób urazić, ale mi sukienka się nie podoba. Nadaje się ewentualnie na letnią potańcówkę ale na pewno nie na 100dn. Sama byłam na 100dn dwa tygodnie temu i widziałam wiele sukienek, to nie to. Jednak to tylko moje zdanie.

    Do tej sukienki mogłabyś założyć bordowe szpilki albo czółenka na słupku (uwielbiam, sa przede wszystkim wygodniejsze). Dodatkowo jakies biżu dobrane pod buty.

    Fryzura. Masz piekne, długie włosy. ja bym postawiła na loki i może jakieś delikatne podpięcie. Fajnie, jak by włosy zakryły plecy, bo moim zdaniem właśnie plecy tej sukienki wyglądają piżamowo i tandetnie. bardzo jestem ciekawa całości stroju, a możne sukienka jednak mnie do siebie przekona.?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego kupujesz firanke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby sobie na okna powiescić, a po co jest firanka? halo halo, mógz pracuje? ;]

      Usuń
  10. To Twoja studniówka ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka bardzo ładna, dziewczęca. Buty wybrałabym szpilki w kolorze nude (na pewno nie czarne, bordowe ani czerwone! - sukienka jest zbyt delikatna), usta czerwone, fryzurka luźny koczek na boku + paznokcie w kolorze czerwonego wina. Ps, jeśli to nie Twoja studniówka, to nie musisz mieć podwiązki (po co?). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezeli to nie jest Twoja studniowka to niebubiera sie podwiazki bo je maja tylko maturzystki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)