poniedziałek, 12 listopada 2012

Mini haul zakupowy

Cześć Wszyyystkim! :)
Dziś po kilkudniowej przerwie od notek odradzam się i przybywam z nowym filmikiem, które mam nadzieje lubicie :-) Ostatnio było dość dużo tych filmików, ale pewnie zauważyliście postanowiłam troche się rozwijać internetowo, dlatego założyłam dodatkowo photobloga oraz działam z kanałem  na youtube :) Czekam już na jakąś przerwe, jednak to dopiero na święta, aby wszystko sobie poukładać, nadrobić zaległości blogowe i wszystkie inne, potrzebuję czasu, oczywiście to nie oznacza, że teraz nie będę pisała, będę! Tylko możliwe, że mniej, mam troche na głowie, musicie zrozumieć ;-)
Wkrótce postaram się ogarnąć coś z outfitem, bo dawno nie było :)  A co powiecie jeszcze na nowy nagłówek? ;-D
Dobra! Dziś zakupowy haul, jeśli macie jakieś pytania\ sugestie co do następnych filmików- piszcie! ;-)


Który z tych ciuchów spodoał Wam się najbardziej, a ktory najmniej? Czekam na Wasze opinie ;)
A tak z dziś.. umęczona wróciłam do domu, chciałam pójśc spać, ale tyle rzeczy było do zrobienia, już przed 18. a nic się nie zmieniło.. wczoraj późno wrócilam z Warszawy, taaaka niewyspana, że dziś rano chciałam nie iśc do szkoł, ale kochana mama wie co dobre (ironia) i mnie wysłała ;-D haha Poszłam, wróciłam.. i jeszcze po drodze torba mi sie rozwaliła, a w domu chcą założyć opaskę na głowe (plastikową) ta w moich rękach się połamała, mam dziś chyba pecha ;-/
Have a nice day!
Mania:*