piątek, 2 listopada 2012

Jak spędziłyśmy Halloween?

..dziecinnie, ale fajnie!
Cześć, oto i kolejny post, w którym pooglądacie, poczytacie o tym, co robiłyśmy z Eweliną na Halloween :)
Obie chciałyśmy razem pochodzić z domu do domu jako cukierkożercy a że nie jesteśmy osobami, które gadają, nic nie robią to tak też uczyniłyśmy.. Plan był prosty.. wymalować się, wyjść na ulice, ''cukeirek albo psikus'', wrócić do mnie do domu i pójść spać oglądając przy tym horror a raczej ''horror'' bo straszny ten film nie był, zasnęłam :D
Więcej tu będzie do oglądania, wybrałam tą opcje, bo raczej wolicie ogladać filmiki\ zdjecia niż czytać te moje wypociny ;-)
 A zaraz ruszam na wrocławski ryneczek, Linda przyjechała, kojarzycie? ;-D
Połazimy, pokazę jej to i owo co najlepsze we Wrocku ;-D
A następny filmik jaki pojawi się na blogu, to będzie chyba coś z ciuchami, ze względu na duże zainteresowanie.. może pokazę swoje ulubione ubrania, jakie mam ;-) Jeśli Wy też macie jakieś propozycje- piszcie w komentarzach bądz na e-maila themaniashow@op.pl ;-)
Fiiiiiiiiiiilmik, który jest niżej ma bardziej charakter humorystyczny, nie bierzcie wszystkiego co tam mówimy\ robimy na serio :)
---DYSTANS---



ADIOS :*

10 komentarzy:

  1. to jest najlepszy filmik, jaki do tej pory był na Twoim blogu!! ;d
    jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam podobny "make up" :)
    po cukierki nie chodziłam bo ludzie z miotłą by mnie pogonili :D

    Ile cukierków ♥ mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha świetne i serio dobry filmik ;d
    pozdrów linde, oczywsice ze koajzrymy xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Toffi - mniaam :D
    I co, zostały jeszcze jakieś cukierki? Czy wszystkie już zostały wchłonięte xd
    Mania - miszcz łapania cukierków ustami, Ewelina - 2miszcz ale rzucania :)
    Lindę oczywiście każdy (chyba xd) kojarzy. Pozdrów ją :D
    Pati xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mania uśmiałam się, jeju! ''Jaka maluńka dziewcińka'' hhahahaha :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha świetny filmik. :D
    I tak wyglądasz słodko w tym make up. :P

    W dzieciństwie nigdy nie chodziłem tak po domach w Halloween (żałuje),
    a teraz już chyba jestem za stary. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie byłyście wymalowane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wiecej takich filmikow:) i czesciej notki dawaj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 takie same błędy w jednym poście... To rażące, bo na tego bloga zaglądają osoby,które dopiero się uczą naszej ortografi.. :/ Ja wolę jednak czytać niż iglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. imprezowo ;)) u mnie notka ze zdjęciami z halloween ;))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)