czwartek, 31 maja 2012

Naturia Szampon Odświeżający, Testujemy! :)

Czeeeść! :-)
Teraz zaprezentuję Wam Naturia Szampon Odświeżający z grejpfrutem :-)
Kosmetyk otrzymałam z portalu URODA I ZDROWIE producentem jest JOANNA ;-)
Ku mojemu zdziwieniu szampon jest super! Dlaczego ku zdziwieniu? A dlatego, że nigdy nie byłam zwolenniczką kosmetyków Joanny, po szamponie mam naprawdę pozytywną opinie, chętnie użyję go jeszcze nie raz :)
Szampon grejpfrutowy, wiec już po tym możemy się domyślać, jakie będzie jego działanie- odświeżające :)
Osobiście grejpfruty uwielbiam ♥
Konsystencja jest nie rzadka, więc szampon nie wylewa nam się z rąk keidy chcemy go nałożyć na włosy ani nie cieknie z nich, ma przyjemny zapach i nie trzeba nakładać go dużo, aby fajnie się spienił, mam dość długie włosy, wiec wiem co mówię :-D Po umyciu włosy pachną grejpfrutem i są miłe w dotyku :)
Szampon przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. 
Opakowanie jest mini, dlatego nadaje się, aby zabrać je choćby w tegoroczne wakacje, wygodne w użyciu i poręczne :)
Jestem już po kilku myciach włosów tym szamponem, więc szczerze moge powiedzieć POLECAM ;-)
Do następnego ;-)

10 komentarzy:

  1. Też lubie grejfruty :D
    ja szukam szamponu co by mi włosy odnowil bo mam zniszczone przez prostownice.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam się na tym specjalnie ale polecam ELSEVE z pro-kreatyną naprawdę dobry , ( białe opakowanie z czerwoną nakrętką i naklejką )

      Usuń
    2. Firmy L'OREAL też go stosuje, potwierdzam, jest świetny :)
      Mam kilka tych szamponów, nie tylko biało- czerwone i są naprawdę najlepsze :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za grejpfrutami ;p
    Ale szampon wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, może zakupię na wakacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go właśnie na wakacjach naprawdę genialny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie zapachu grejpfrutu :(

    szampony z Elseve są lepsze

    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam żele i peelingi u mnie w mieście ale szamponów już nie :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zakupię szampon.
    Może akurat przypadnie mi do gustu, zwłaszcza, że też lubię grejpfuty no i zapach xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)