środa, 18 kwietnia 2012

Nowy nabytek- BUTY *.*

Cześć moi drodzy czytelnicy, ostatnio dobitnie wręcz zaczęłam Was doceniać, i nie mówię że wcześniej Was nie doceniałam ale że teraz jakoś bardziej, to pewnie przez te e-maile które dostaje na temat tego jak to sie stało, że w tak krótkim czasie mam tyle wyświetleń\ obserwatorów itp... ;)
Po prostu chcę, żebyście wiedzieli, że cieszę się, że jesteście <3
Tylko nie popadajcie w samozachwyt :D HAHA
Dziś po szkole pojechałam do Magnolia Park (centrum handlowe we Wrocku) głównie po buty, chciałam jakieś mega boskie zachwycające na koturnie, w sumie znalazłam jedne, mój rozmiar (37) jednak ta rozmiarówka była jakaś ''lewa'' i but spadał mi z nogi ;-/ Wtf?! Ale wchodząc do Housa  jak zawsze spoglądałam na buty, które od początku jak pojawiły się na półce w sklepie przypadły mi do gustu, wiedziałam, że nie są dla mnie.. choociaż przełamałam się i dziś je kupiłam :) W sumie to nadal mam wahania, ale podobają mi się, a to najważniejsze, nie? ;-)
Przez to, że są całe czarne, koturn też, wydaje się, że są straasznie wysokie, otóż nie aż tak, wiadomo, koturn jest spory, ale nie przesadnie, bo sama źle bym się w mega wysokich czuła.. :)
No to przesyłam fotki..:)







House, 139.99zł
_____________
Do piątku przesyłajcie jeszcze pytanka na e-maila themaniashow@op.pl na które odpowiem w nagraniu :-)

A prawdopodobnie jutro stylizacja z powyższymi butami, myślę, że dobrane do ciuszków z pewnością będą inaczej wyglądały.. :)
No to do następnego!
xoxo

11 komentarzy:

  1. Buty świetne !
    Mój kolor i takie jakie lubie.

    Wbijaj do mnie , akurat jest nowa notka www.the-olikasa.blogspot.com zachęcam do komentowania i oceniania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym na takich obcasach nie wytrzymała ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe.. Wiesz, ze ostatnio widzialem takie buty w roznych kolorach i przedstawiane byly jako hit sezonu i tak nawet mialem Ci podeslac, ale tak se mysle, ze gdzie Mania i takie buty.. A tu jednak.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! kupiłam sobie podobne, niestety moja mama ciagle w nich chodzi a ja jeszcze nie mialam okazji ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam rozmiar 37 ;D Śliczne buty uwielbiam koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zastanawiałam sie nad kupnem tych butów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty są genialne, muszę sobie kupić podobne hahaha. ogólnie, koturny dobra rzecz ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)