sobota, 14 kwietnia 2012

Etap PIĘKNA NA LATO uważam za rozpoczęty!

Cześć, cześć!
Jest sobota, więc pewnie samopoczucie jak najbardziej OK, co? :)
Hmm.. No to tak, wiosna się zaczeła, idzie lato, każda z nas chce w upalne dni pokazać troche ciałka i mieć ładną zdrową sylwetkę oraz cerę.. zaczełyście już swój etap 'piękna na lato'? :) Ja tak!
Nie możemy całkowicie zrezygnować z jedzenia, absolutnie! Ja np. jadam normalnie, ale slodycze zastepuję owocami, warzywami i tym, co niżej...
Herbata na dobrą przemiane materii, pomagająca spalić tkanke tłuszczowa a prościej- pomaga w odchudzaniu :)
Sok marchwiowy jednodniowy- na ładną, brzoskwiniową cere, jak Wiecie marchewka jest najlepszym warzywem na cere a w postaci takiego soku bez żadnych sztucznych dodatków to cos dobrego :) Oczywiście konsumowana w postaci stałej tez lajtowo..:)
Truskawki, wafle ryżowe i sok grejfrutowy to teraz moja codzienność, tym zastępuje słodycze :|

A na cere oprócz marchewki można a nawet trzeba użyć kosmetyków :)
Ja jestem zaopatrzona w kosmetyki dobrej firmy La Roche, ogólnie na trądzik, naprawde pomaga :)
Niżej na zdjeciach widzicie moje kosmetyki z owej firmy
Na ładną sylwetkę polecam sprawdzone przeze mnie metody, otóż biegamy, robimy ok. 100-200 brzuszków, jeździmy na rowerze i nie siedzimy cały dzień na facebooku, kwejku, czy blogach :D
Ruszamy się! ;-)

A Wy macie zamiar coś w sobie zmienić na lato? A może zostajecie ''po staremu'' ? Piszcie! ;-)
A do 20 kwietnia przesyłajcie pytania różnotematyczne na e-maila themaniashow@op.pl :)
Zapraszam na fanpageKLIK
Do następnego!
xoxo

6 komentarzy:

  1. dobra firma, działa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak jestes piekna ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. soczek z dino XDDDDDD serio lubisz sok grapefruitowy? czy pijesz bo jest zdrowy? : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię chrupać wafle ryżowe :) są tanie, zdrowe i naprawdę pyszne!!! - pozdrawiam
    nie lubię pisać, że obserwuję po prostu jak mnie coś zaciekawiło to, to robię (ale dostosuję się do wymogu, żeby napisać, że obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)