wtorek, 21 lutego 2012

Nowości ubraniowe :)

Cześć Kochani! :)
W niedziele ok. 18:00 wróciłam z imprezy w Pszczynie (ok. 4h drogi) o której wspominałam, ale byłam tak zmęczona, że nic nie dałam rady napisać a wczoraj miałam sporo lekcji i nauki, więc też blog niestety poszedł w odstawe, dlatego dziś nadrabiam ;-)
Widzę, że spoooro głosów w ankiecie uzyskuje ''więcej o codzienności'', więc z tego wynika, że mam więcej pisać o swoim dniu, jak spędzałam itp. hmm OK, będę pisać o tym co chcecie, w końcu to Wy jesteście czytelnikami ;-)
Myślałam też nad jakimś ciekawym filmikiem, który znacznie różniłby się od pozostałych, jednka nie mam jeszcze pomysłu, może Wy macie? :)
______
Mam dla Was zdjęcia, ubranka, które dobrałam.. :)
Jak Wam się podobają? :-)






Mam dla Was linka, głównie dla fanów Farnej: www.ewafarna24.com :) Znajdziecie na inej nowości o Ewie, daty koncertów i relacje z koncertów ;-) Dostępna już nowa relacja z ostatniego występu Ewy w Głogowie :D Bardzo spodobało mi się też, co telewizja napisała pod filmikiem, otóż: ''PS. Za pomoc w doborze stylizacji dla naszego prowadzącego dziekujęmy: www.the-mania-show.blogspot.com ;)'' Awww Bardzo miło! :-)
themaniashow@op.pl -możecie pisać :)
Pozdrawiam Was! Jutro kolejne nowości ubraniowe ;-)

10 komentarzy:

  1. Super sweterek z tymi ciapkami na rękawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra wszystkie zestawy :):D
    bardzo ładnie leża na Tobie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy nie w moim stylu, aczkolwiek podoba mi się druga bluzka :>

    OdpowiedzUsuń
  4. super ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty z 4,5,6 zdj♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mieszkam blisko Pszczyny ;P no a z Wrocławia jest kawałek do przejechania ;) najbardziej podoba mi się zestaw na 4 zdjeciu ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejkuuu te buty! ♥ musze sie w nie zaopatrzeć! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze buty i drugie są cudowne!;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)