wtorek, 17 stycznia 2012

Aaaa!

Hej Hej!
Widzę, że od tamtego posta przybyło duuużo wyśwetleń a od tego czasu czyli 12 stycznia nic nie pisałam, więc postanowiłam się wytłumaczyć i dodać pare słów ;-)
W piątek zepsuł mi sie komputer, nadal nie działa, ale mama kupiła laptopa, więc jest git, od tego też czasu jestem choora ;< Leże w łóżku, łykam ohydne leki i wszystko mnie boli, ale wiem, że bloga nie można zaniedbywać! ;-) Jak coś wymyślę to jeszcze wrzuce ;-)
Na lepszy humor polecam to, czego teraz sama właśnie słucham: Kliknij :)
Pytania badz sugeste wysyłajcie na themaniashow@op.pl :)
U mnie teraz trwają ferie, już trwają, jeśli wyzdrowieję to gdzieś pewnie pojade. a Wy macie już jakieś plany? ;-)
PS. Tym co oddają głosy na bloga bardzo dziękuję! :) Głosowanie trwa do 19 stycznia
Pis ju

11 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o głosy na Ciebie to nie ma za co Mania :D obyś wygrała :D no bo w końcu kto ma wygrać jak nie Ty i Twój blog :D tak poza tym to zdrowiej przemegazajefajowy ziomku kochany :D pamiętaj że masz po chorobie przyjechać do mnie na ferie :D a tak w ogóle to moja mama sie o Ciebie pytała i masz od niej pozdrowienia :) trzym sie :) btw. Twój blog ma już ponad 6118 wyświetleń!!!! :D jak Ty to robisz?:D jesteś prawdziwą mistrzynią :)pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja czekam na filmik, który wygrał w ankiecie ; i zapraszam do mnie po modowe poczynania. jeszcze w tym tygodniu - outfit z prezentów urodzinowych. http://spothes.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. biedna Mania ,nie choruj ,bo jesteś potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu widzę, że u Ciebie też istnieje zasada PRZECZYTANY=USUWANY ..?
    bye

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też? o, więc nic w tym dziwnego ;p zreszą po co miałby tu być komentarz który nie mówi prawdy? :P

      Usuń
  5. a o co chodzi?
    masz tyle wejść to powinnaś częściej dodawać notki, podobno jesteś chora więc i tak nie masz nic do roboty. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz.. kiedy sie ma gorączke 40 stopni to czasem trudno jest cos napisać, ale i tak teraz troche mi zeszła i chyba nawet mam pomysl na następną, więc moze zaraz zrobię.. :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jak nieprawda? Przecież napisałam, że nie masz się co spodziewać głosów, oprócz od kolegów i koleżanek..Myślisz, że ktoś będzie chciał na Ciebie wydawać kasę? Wątpię, ale ok.. Jeżeli ten komentarz aż tak Cię zabolał, mów..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale sie uczepiłaś ;/ powiem ci że sam oddałem głos a nie znam Mani osobiście.. widać że kogos tu zazdrość zzera bo ona ewidentnie osiagnela sukces i cie to po prostu boli, dobrze że Mania sobie nie zawraca tobą głowy, ja bym na jej miejscu usunal te twoje komentarze bo są bezcelowe i bez sensu.. w gust kazdego sie nie trafi, jak ci sie blog nie podoba to nei wchodz, proste ^^

      Usuń
  7. No przepraszam bardzo, ale "MANIA" powinna się spodziewać kogoś takiego jak ja, takich komentarzy, myślisz, że na każdym blogu tylko słodzi się autorowi?
    Nie, nie, nie.
    Poza tym ja nie zazdroszczę, bo nie ma czego..
    O jakim sukcesie Ty mówisz?
    Pisałam już tutaj wcześniej i moje komentarze były pozytywne, po prostu są wpisy ciekawe i mniej ciekawe, a taka moja natura, że staram się skomentować każdy. Jeżeli "Mani" zależy tylko na tych najlepszych kom. to fajnie. I chyba tak właściwie jest, bo już raz usunęła mój komentarz. Pozdrawiam i życzę dalszych "sukcesów".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)