piątek, 30 grudnia 2011

Co na Sylwestra..?

Siemka! :)

Wczoraj byłam w  Magnolii, późno wróciłam i już nie miałam czasu   nic napisać.. jak wcześniej mówiłam- byłam kupić sukienke na sylwestra (idę na domówke)
 Po dłuuugich poszukiwaniach wreszcie znalazłam idealnie nadającą się sukienke w Stradivariusie! :) Jest pomarańczowo- czarna, krótka, bez ramiączek, jak widac na zdjeciu :) Przymierzyłam ją i super, jednak kiedy założyłam ją w domu okazało się, że ma popsuty zamek, ale jutro i tak jeszcze raz jadę do magnolii, wiec wymienie, spoko! Do tego kupiłam sobie 3 pary kolczyków 'piórka' jasno różowe, bordowe i ciemne zielone, ale chyba założe jasno różowe (?), czarna kopertówka i czarne rajstopy :) Długo zastanawiałam sie jakie buty do tego.. chciałam sobie kupić oxfordy, ale w żadnym sklepie w magnolii nie mogłam ich znaleźć, wiec postawiłam na wyższe buty.. Tak zrobię :)



Dziś jak wrócę dodam zdjęcie jak wygląda w całości mój outfit na mnie :)
Kupilam jeszcze dwie inne sukienki, których zdjęcia są niżej, jak wam się podobają? :) 
Do obydwu pasują równiez kolczyki i naszyjnik które kupiłam w orsay'u, zresztą jak widać na zdjęciu :)



Przechodząc po sklepach natknełam się na ciekawe spodnie, których posiadaczką podobnych nie byłam, wiec je kupiłam, z ciekawego materiału i fajnie układają sie na kimś, jednak w sklepie przymierzyła je tylko moja mama, bo też jej się podobały ale w domu zauważyłam, że na mnie są ciuuut za duże, ale od czego jest pasek ;-)




Chciałam jeszcze bardo podziękować za miłe komentarze pod postami i e-maile które do mnie piszecie- super! :) A ta ilość wyświetleń mojego bloga w tak niewielkim czasie bardzo mnie motywuje :)

Oczywiście w razie jakiś pytań bądz propozycji co do bloga możecie ciągle pisac na themaniashow@op.pl zawsze odpisuję :)
Pozdrawiam! ;-)

9 komentarzy:

  1. 1 i 2 sukienka bardzo mi się podobają ale 3 nie jest w moim typie, ale każdy ma inny gust :)
    Kolor kolczyków dobierz do butów albo podstaw n kontrast (różowe kolczyki). Pasowały by również duże wkręty w kontrastującym kolorze :)
    A co do spodni to bardzo mi się podobają, są proste a prostota nigdy nie wychodzi z mody ^^

    Jeśli mogę, czy ty mieszkasz w Polsce ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, w Polsce, we Wrocławiu :) haha a skad to pytanie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne sukienki i dodatki. Nie mogę się doczekać tego outfitu. Najbardziej to Ci chyba zazdroszczę tych spodni ;). Są naprawdę świetne!

    http://spothes.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to! Masz super blooga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co Maniowe jest przemegafullwypaszajefajowe :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D Wszystkiego naj naj najlepszego Mania w Nowy Roku żeby Twój blog odnosił wielkie sukcesy i był taki popularny jak blog Honey :D

    OdpowiedzUsuń
  6. znasz adres do Honoraty Skarbek i masz fajny blog jak tak to napisz nr gg lub adres poczty

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja co chciałam adres jak masz wiesz co to napisz na blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywny blog i bardzo fajny otd ;)

    Zapraszam do mnie :D

    - http://uliczna-moda-na-codzien.blog.onet.pl/

    - http://uliczna-moda-na-codzien.blog.onet.pl/

    - http://uliczna-moda-na-codzien.blog.onet.pl/

    Dzieki ! :D I Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, napisz, że obserwujesz, a się odwdzięczę :)
Krytykę przyjmuje, chamstwa nie :-)